Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin Jyskistä pöydän ja nyt pöytä on pilalla. Olisi pitänyt itse tajuta käsitellä pöydän pinta öljyllä ennen käyttöönottoa

Vierailija
14.11.2024 |

Pöydän hinta 549,00 ja pitää itse tehdä pintakäsittelytyöt ennen pöydän käyttöönottoa, eikä sanaakaan tästä sanottu kun ostin pöydän. Sama kuin pitäisi maalata uusi auto itse ennen kuin otat sen käyttöön. Miten voivat vaatia että asiakas osaa katsoa onko pöytä käyttökunnossa vaiko eikö. Kävin kysymässä miten tämä voi olla mahdollista, enkä saanut kun "me myyjätkin ollaan vaan ihmisiä" pahoittelun. Ja tämän pitäisi riittää perusteluksi siitä, että uuden pöydän joutuu itse huoltamaan ENNEN sen käyttöönottoa.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista palautteista päätellen, taidan käsitellä pöydän ja odottaa että viilut irtoavat ja purkaa sitten kaupan. Tunnustan että tekisi mieli mennä länttäämään märkä lapanen kaupassa olevaan pöytään ja katsoa miltä se näyttää parin päivän päästä. Siinäpähän myyvät paskoja pöytiään.

Vierailija
62/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksaisi yli 200 euroa mistään Jyskin tuotteesta.

Minä en maksaisi yli 50 € mistään jyskin tuotteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin omalla toiminnalla, siinä on syöty muutaman kerran ihan normaalisti se imaisi sisäänsä kaiken. Missään ei sanottu että saatat joutua käsittelemään pöydän ennen sen käyttöönottoa.

Minkä kaiken? Ruuat ja lautaset?

Luin Jyskin sivuilta noita palautteita, ja tuolla sanovat että jopa vedestä jää jäljet vaikka ei tekisi muuta kuin pyyhkisi pöydän ohjeiden mukaisesti pelkällä vedellä. Mutta joo, huonosti ilmaisin itseäni.

Vierailija
64/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pöytä viilutettu vai kokopuuta? Kokopuisen voisi hioa.

Viilutettu. Mutta palautteissa sanottiin, että jos sen käsittlee öljyllä niin viilut korkaavat ylös.

Vierailija
65/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tähän ole mitään kuluttajansuojaa olemassa?

No ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan ja ota selvää. Vai onko puhelinkin "viallinen"?

Vierailija
66/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut joskus reklamoitua Jyskille tuloksellisesti mitään. Myyjät eivät tosiaan muuta sanoneet paitsi "me myyjätkin ollaan vaan ihmisiä". Taidan soitella myymäläpäällikölle ja kertoa miten palaute otetaan siellä vastaan.

Vierailija
67/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan ja ota selvää. Vai onko puhelinkin "viallinen"?

Joo, otin yhteyttä mutta olivat kaupan kanssa samaa mieltä. Minun olisi pitänyt itse tajuta öljytä ja hioa pöytä ennen käyttöä. Joku OTM siellä minulle vastaili. Kysyin että missä laissa sanotaan että asiakas vastaa uutena ostetun tuotteen saattamisesta käyttökuntoon, mutta ei enää vastannut tähän kysymykseen.

Vierailija
68/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku saanut joskus reklamoitua Jyskille tuloksellisesti mitään. Myyjät eivät tosiaan muuta sanoneet paitsi "me myyjätkin ollaan vaan ihmisiä". Taidan soitella myymäläpäällikölle ja kertoa miten palaute otetaan siellä vastaan.

Reklamointi on onnistunut aina kaikkialla, varmaan myös Jyskillä. Riittää, että osaa käyttäytyä normaalisti.

Vierailija
69/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, otin yhteyttä mutta olivat kaupan kanssa samaa mieltä. Minun olisi pitänyt itse tajuta öljytä ja hioa pöytä ennen käyttöä. Joku OTM siellä minulle vastaili. Kysyin että missä laissa sanotaan että asiakas vastaa uutena ostetun tuotteen saattamisesta käyttökuntoon, mutta ei enää vastannut tähän kysymykseen.

Niin ja tämä ei siis mene minun oikeustajuuni että näin voi toimia.

Vierailija
70/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa he eivät ymmärtäneet mitä tarkoitit. Voisiko joku muu kirjoittaa puolestasi reklamoinnin ja viet sen liikkeeseen?

Reklamoinnissa ei muuten tarvitse vttuilla eikä lyödä nyrkkiä pöytään. Pitää vain olla selkeä.

Vierailija
71/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

500€ pöydästä ja pitää ite tehdä sille jotain? 

Yeah, right! 😂

No, mä maksoin yli 3000 euroa Boknäsin lankkupöydästä ja öljysin sen tottakai ennen käyttöönottoa. Samoin aikoinaan keittiössä olleet puutasot.

Vierailija
72/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin omalla toiminnalla, siinä on syöty muutaman kerran ihan normaalisti se imaisi sisäänsä kaiken. Missään ei sanottu että saatat joutua käsittelemään pöydän ennen sen käyttöönottoa.

Normaalisti syödessä ruoka viedään lautasselta suuhun eikä sitä hierota pöydän pintaan.

Entä pikkulapset? Lapsille ei koskaan satu vahinkoja? Ruokaa ei tipu pöydälle, maitolasi ei kaadu?

Silloin käytetään alusia tai alunperinkin valitaan hieman armollisempi pöytä.

Vierailija
73/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta turhaan vinkumaan, pöydällä on rajoittamaton palautusoikeus.

Ehkä seuraavan pöytäostoksen kanssa on jo viisaampi, jos se vaan mitenkään on mahdollista.

Vierailija
74/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa he eivät ymmärtäneet mitä tarkoitit. Voisiko joku muu kirjoittaa puolestasi reklamoinnin ja viet sen liikkeeseen?

Reklamoinnissa ei muuten tarvitse vttuilla eikä lyödä nyrkkiä pöytään. Pitää vain olla selkeä.

Tuskin malttaa, kun täälläkin ärähtelee olemattomista.

Vierailija
75/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tämä sama pöytä.Luki että öljytty on ,mutta huomasin nopeasti käytössä että tarttee lisää öljyä.Ostin jyskistä öljyn,huom.sisä huonekaluille(väritön).Työ kesti n.15 min.Olen tyytyväinen.Eiköhän pöydän saa kuntoon.

Vierailija
76/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärhentelen täällä koska asiallisella palautteella Jyskissä ei ollut mitään vaikutusta ("me myyjätkin ollaan vaan ihmisiä" = ei muistettu kertoa että tuote pitää käsitellä ennen käyttöä eikä sitä ohjeissakaan lue). Olen rauhallinen ja asiallisen näköinen.

Vierailija
78/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500€ pöydästä ja pitää ite tehdä sille jotain? 

Yeah, right! 😂

No, mä maksoin yli 3000 euroa Boknäsin lankkupöydästä ja öljysin sen tottakai ennen käyttöönottoa. Samoin aikoinaan keittiössä olleet puutasot.

Meilläkin on ollut puutasot keittiössä, niiden ohjeissa luki selvästi että öljyttävä ennen käyttöä ja asiasta huomautti myös keittiömyyjä, eli siltä osin asia on kunnossa. Kyse onkin siitä, että asiasta ei ollut mitään mainintaa missään vaiheessa. Kaikki eivät voi tietää itsestäänselvästi asioita joita ei sanota edes käyttöohjeessa. Tästä reklamoin.

Vierailija
79/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Jyskistä vain vuodevaatteita joskus, niitä huteria huonekaluvirityksiä en koskaan. Enkä todellakaan haluaisi alkaa öljyämään mitään pöydän pintaa, kenties kokoamisen lisäksi? Mistä voi ostaa valmiita, kokonaisia huonekaluja?

Vierailija
80/94 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole taipunut, vaan minun olisi pitänyt tajuta että pöytä pitää öljytä uudelleen ennen käyttöönottoa. Koska pinta on ollut liian kuiva (sanoivat että ollut varastossa niin kauan että olisi pitänyt öljytä ennen käyttöönottoa), niin imaisi pintaan kaiken ja pinta on nyt todella läikikäs.

ei puu kestä mitään nesteitä. teidän wt-ihmisten kannattaisi vaan ostaa laminoituja muovipöytiä, niin ei jäisi siideritölkeistä jälkiä. tosin niihinkin tulee tupakan polttamia jäliä, kun poltatte kuitenkin sisällä sossunmaksamassa vuokra-asunnossanne