Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla

Vierailija
14.11.2024 |

On todella surullista, että tämä ohjelma on mennyt huonommaksi. Ja nämä keskustelut tällä palstalla niin loukkaaviksi ja vihapuheiseksi.

Olen itse pitkän linjan perheasioiden ammattilainen ja ihan mielenkiinnosta olen viime vuodet seurannut tätä ohjelmaa.

Näen parisuhteen muuttunutta tilaa  myös työni kautta. Erotaan "helpommin" ja odotukset kumppania kohtaan ovat osalla täysin epärealistiset, erityisesti osalla n 30v naisilla ne saattavat olla  melkein kuin prinsessan unelmia prinssistä.

Itse olen jäänyt tämän palstan vihakirjoitusten lisäksi miettimään niin osallistujien valintakriteerejä kuin sitä, pyritäänkö ohjelmaan valittujen kohdalta  varmistamaan ja ennakoimaan että osallistujan psyykkinen kunto kestää prosessin, varmistamaan osallistijien motiivit osallistumiseen sekä  varmistamaan ettei osallistuja elä  henkilökohtaista kriisiä ja että mahdolliset traumaattiset taustat on tiedossa ja hoidetut ennen ohjelmaan osallistumista. 

Nyt ohjelman valossa  välittyy siitä saatavan infon kautta, että osallistuja Matti joutui mielestäni täysin  kohtuuttomaan tilanteeseen jos valitun kumppanin kohdalla em asioita ei oltu ennakoitu. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi