KIITOSKETJU! Kuinka AV on auttanut elämässäsi :)?
Täytyykin laittaa ketju siitä, miten Aihe vapaalla notkuminen on hyödyttänyt tai auttanut elämässä. Aina kun tätä rakasta foorumiamme täällä vain parjataan ;).
Minua näkyvimmin on auttanut motivaatio painonpudotukseen, kun kerran täällä viime kesän lopulla oli linkki mistä pääsi imuroimaan Syö ja nauti -ohjelman. Olkoonkin rikollista, mutta minulta on tähän mennessä tippunut 15 kiloa sen ansiosta!
Eli kiitos AV ja tuon ketjun aloittaja :)!
Kommentit (41)
Vierailija:
Kun mies viidennen tai kuudennen kerran uhosi taas kerran, että se on loppu nyt, ei tästä mitään tule, ei me rakasteta tarpeeksi ym. sanoin sitten että selvä, ei sitten.
Oltiin jumittuneita riitaan raha asioista ja se oli jatkunut pitkään.
sain yhden hyvän ehdotuksen johon me kummatkin suostuttiin ja nyt onnellisesti yhdessä ollaan.
Välillä viestejä lukiessa naurattaa ihan kamalasti ja ihailen joidenkin verbaaliakrobatiaa. Välillä taas huomaa elävänsä erittäin onnellista ja hyvää elämää (verrattuna...)
Myös huutonetistä kuulin eka kertaa täältä (tosin tästä tiedosta on koitunut aika paljon rahanmenoa).
Tätä palstaa seuraamalla pysyy myös kärryillä päivänpolttavista tapahtumista kuten idols-tulokset, matti ja susa, sieviset tai jussilat. Joten isot kiitokset!!!
Vierailija:
Oltiin jumittuneita riitaan raha asioista ja se oli jatkunut pitkään.sain yhden hyvän ehdotuksen johon me kummatkin suostuttiin ja nyt onnellisesti yhdessä ollaan.
mieheni jätti mut raukkamaisesti puhelimessa keskellä yötä, enkä todellakaan voinut ruveta soittamaan kenellekään siihen aikaan. olisin varmaan haljennut jollen olisi päässyt tänne purkamaan tilannettani ja tuntojani.
Muitakin hyödyllisiä vinkkejä olen saanut.
oli sitten kyseessä biisin nimi tai sanat, ihan mikä tahansa arkipäivän asia..
Jopa mies on välillä sanonu, että " mene kysymään sieltä vauva-lehdestä" jotain asiaa, mikä on ollu epäselvä
Vierailija:
Jopa mies on välillä sanonu, että " mene kysymään sieltä vauva-lehdestä" jotain asiaa, mikä on ollu epäselvä
palsta edistää myös mielenterveyttä, koska tänne voi kaataa paskalastin ja huonon huumorin.
-ostin valokynän ja
-aloin karpata.
Molempiin päätöksiin olen tyytyväinen, kiitos av-mammat!
On varmaan muutakin, mut en muista.
Minäkin keksin kuukupin tätä kautta.
Sain myös kosolti tukea kanssasisarilta, kun piehtaroin itsesäälissä täällä, ja mietin, oliko miehen jättäminen oikea vaihtoehto.. KIITOS :) (oli se)
mielen piristämiseksi riittää naurut mahtaville oivalluksille, esim. ne legendaariset ketjut :)
Vierailija:
Täytyykin laittaa ketju siitä, miten Aihe vapaalla notkuminen on hyödyttänyt tai auttanut elämässä. Aina kun tätä rakasta foorumiamme täällä vain parjataan ;).Minua näkyvimmin on auttanut motivaatio painonpudotukseen, kun kerran täällä viime kesän lopulla oli linkki mistä pääsi imuroimaan Syö ja nauti -ohjelman. Olkoonkin rikollista, mutta minulta on tähän mennessä tippunut 15 kiloa sen ansiosta!
Eli kiitos AV ja tuon ketjun aloittaja :)!
Niin ja on täältä joskus saanut hyviä vinkkejä esim. lapsen kuivaksi opettamiseen.
Kiitos kaikille jotka ovat jaksaneet kuunnella :)
Yritin haulla etsiä jos joku olisi laittanut uuden ketjun missä linkki, mutta ei löytynyt :(.
Ap
päättänytkin jäädä lapsettomaksi, koska olenhan täysin äidiksi kelpaamaton! Kiitos av:n, en pääse pilaamaan yhdenkään lapsen elämää!
en ollut edes tietoinen, että olen säästäväinen-
vaikka ostankin alesta ja kierrätyksestä ja
ennakoin tulevan tilanteen-
talouteen liittyen-
olemme yhden omistusasunnon maksaneet onnen markka taskussa kotoa lähteineinä -
ja nyt toinenkin on maksettu puoliksi
yhdellä autolla on pärjätty ja
velkaa on vain asunnosta...
Ihme juttu-
silti on käyty Kanarialla käteisellä joka joulu ja
pieniä lapsiakin on ja yksi aikuinen.
---
En ollut itse huomannut talous-ajatteluni toimivuutta, ennen kuin AV:lla sain positiivista palautetta.
KIITOS:)