Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole mitään väärää siinä, että haluaa itseään tasokkaampaa seuraa

Vierailija
14.11.2024 |

Vaikka miesasiamiehet asiasta valittavat, en koe vetoa mahakkaisiin persjalkaisiin miehiin vaikka olen itse melko iso.

Jokainen saa hakea sellaista seuraa kuin itse haluaa, omien mieltymysten kautta. Lihavan ei tarvitse tykätä lihavista eikä lyhyen lyhyistä, jne.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä (eli siis Internetin utopian ulkopuolella) ihmiset pariutuvat suunnilleen ns samantasoisen ihmisen kanssa. Esimerkiksi yliopiston käyneet pariutuvat usein toistensa kanssa. 

Pariutuminen on myös oma leikkinsä, mutta sitten on kevyet suhteet ja siitä alaspäin vielä yhden yön jutut. Näissä merkkaa ainoastaan ulkonäkö.

Suurin osa ihmisistä ei harrasta kevyitä suhteita tai yhden yön juttuja, varsinkaan nykyään. Eli tässäkin puhutaan aika pienestä ryhmästä. 

Inseli puhuu omasta puolestaan siellä yleistäen "suurimpaan osaan"?

Olen nainen :D 

Koko termi on naisen kehittämä vuosikymmeniä sitten omaa elämäntilannettaan kuvaamaan. Mikä on pointtisi?

Vierailija
22/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä oudommaksi homma menee, kun nainen ON kaunis ja hoikka. Silloinkin luulee itsestään liikoja, ja pitäisi ottaa silti ruma mies, koska epäreilua :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en yhtään ihmettele, että eri palstoilla ruikuttavat reppanat jäävät ilman naista. Itselläni ei ole koskaan ongelmia löytää naista, vaikka olen ihan tavallisen ruma ja kiltti suomalainen mies.

Vierailija
24/24 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en yhtään ihmettele, että eri palstoilla ruikuttavat reppanat jäävät ilman naista. Itselläni ei ole koskaan ongelmia löytää naista, vaikka olen ihan tavallisen ruma ja kiltti suomalainen mies.

Meilläkin töissä jää jatkuvasti isyyslomille sen näköiset ja muotoiset ukkelit, että en usko hetkeäkään, että jonkun pariutuminen jäisi pelkästä ulkonäöstä kiinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi