Ei ole mitään väärää siinä, että haluaa itseään tasokkaampaa seuraa
Vaikka miesasiamiehet asiasta valittavat, en koe vetoa mahakkaisiin persjalkaisiin miehiin vaikka olen itse melko iso.
Jokainen saa hakea sellaista seuraa kuin itse haluaa, omien mieltymysten kautta. Lihavan ei tarvitse tykätä lihavista eikä lyhyen lyhyistä, jne.
Kommentit (24)
Vielä oudommaksi homma menee, kun nainen ON kaunis ja hoikka. Silloinkin luulee itsestään liikoja, ja pitäisi ottaa silti ruma mies, koska epäreilua :D
Miehenä en yhtään ihmettele, että eri palstoilla ruikuttavat reppanat jäävät ilman naista. Itselläni ei ole koskaan ongelmia löytää naista, vaikka olen ihan tavallisen ruma ja kiltti suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä en yhtään ihmettele, että eri palstoilla ruikuttavat reppanat jäävät ilman naista. Itselläni ei ole koskaan ongelmia löytää naista, vaikka olen ihan tavallisen ruma ja kiltti suomalainen mies.
Meilläkin töissä jää jatkuvasti isyyslomille sen näköiset ja muotoiset ukkelit, että en usko hetkeäkään, että jonkun pariutuminen jäisi pelkästä ulkonäöstä kiinni.
Koko termi on naisen kehittämä vuosikymmeniä sitten omaa elämäntilannettaan kuvaamaan. Mikä on pointtisi?