Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulujen musiikin opetus

Vierailija
14.11.2024 |

Kouluissa ollaan ajamassa alas musiikin opetusta. Vaikuttaako tähän se, että musiikki, laulu ja soittimet ovat h a r a m?

Surullista ja melkein toivoisin tulevaisuuteen länsimaisille omia kouluja, joissa voidaan tanssia, opettaa musiikkia ja liikuntaa (myös uinti) sekä kuvataidetta. Nyt nämä tietylle ryhmälle kielletyt jutut johtavat siihen, että suomalainen perinne ja kulttuuri ajetaan alas.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan 80-luvun peruskoulun musiikin tunneista sen, että joka vuosi testattiin laulutaitoa, mutta minuuttiakaan en saanut laulun opetusta peruskoulun aikana.

Vierailija
2/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muistan 80-luvun peruskoulun musiikin tunneista sen, että joka vuosi testattiin laulutaitoa, mutta minuuttiakaan en saanut laulun opetusta peruskoulun aikana.

Eli oliko laulaminen sinusta h a r a m?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä ho ri set?

Vierailija
4/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollu  ha a r m a a t a, eikä harmillista laulaminen vaan se, että testattiin ilman opettamista.

Vierailija
5/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä ho ri set?

Ap horisee.

Vierailija
6/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis aloituksesta mutta sen sijaan että vähennetään musiikinopetusta sitä pitäisi lisätä. Musiikkia voi tarkastella monesta näkökulmasta, soittamisesta, laulamisesta ja kuuntelemisesta. Musiikki on myös terapeuttista. Nuorten pahoinvointia ajatellen todellakin pitäisi oppitunteja lisätä ja luovuutta kehiin.

Vierailija
7/7 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohtahan kouluja ei tarvita enää mihinkään. Kaikki aineet voidaan varmaan kieltää jonkin vastaisina 🤣🤣 Hulluksi on mennyt nykymaailma. Tulis sota ja tappais niin saataisiin muuta ajateltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi