Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: minkälaisen miehen kanssa ette haluaisi naimisiin/avoliittoon?

Vierailija
14.11.2024 |

Kiinnostaisi kuulla!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangattoman miehen kanssa en mesi naimisiin. Mies, joka kertoo aikasemmista seksipartnereistaan on moraaliton.

Vierailija
42/46 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeestaan minkäänlaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen miehen kanssa joka vihaa naisia.

Oma isäni oli herrasmies ja arvosti naisia, olin tottunut siihen.  Minulle oli iso yllätys nuorena aikuisena kun menin opiskelujeni ohella iltatöihin ja esimieheksi sattui nuorehko mies, minua kuitenkin vuosia vanhempi, joka ilmiselvästi ei pitänyt naisista ts. hänen käytöksensä naispuoleisia alaisiaan kohtaan oli kylmää ja halveksuvaa. En ollut ennen sellaiseen törmännyt ja siitä ihmisestä tuli jtkn hyytävä vaikutelma. Tänä päivänä saan saman tunteen täällä joistakin miesten nettikommenteista.

Vierailija
44/46 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mustasukkainen 2. Liikaa ulkonäköönsä keskittyvä peiliselfiemies 3. Äkkipikainen 4. Epärehellinen 5. Epäluotettava 6. Jos kohtelee kanssaihmisiä huonosti 7. Jos ei pidä yhteyttä perheeseensä 8. Itsekeskeisyys 9. Liian materiaan keskittyneisyys 10. Kyvyttömyys keskustella syvällisemmin asioista.

N32

Huomasitko, että luettelit juuri kaikki keskiverto naisen ominaisuudet? Et varmaankaan, koska naisilla omat virheet ovat sokeassa pisteessä.

Huomasitko itse, että tämä kysely oli naisille? Ei miehille jotka kyseenalaistavat naisten vastaukset.

-ohis

Vierailija
45/46 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mustasukkainen 2. Liikaa ulkonäköönsä keskittyvä peiliselfiemies 3. Äkkipikainen 4. Epärehellinen 5. Epäluotettava 6. Jos kohtelee kanssaihmisiä huonosti 7. Jos ei pidä yhteyttä perheeseensä 8. Itsekeskeisyys 9. Liian materiaan keskittyneisyys 10. Kyvyttömyys keskustella syvällisemmin asioista.

N32

Huomasitko, että luettelit juuri kaikki keskiverto naisen ominaisuudet? Et varmaankaan, koska naisilla omat virheet ovat sokeassa pisteessä.

Jos hän on hetero, miksi ihmeessä häntä kiinnostaisi pohtia kenenkään naisen sopivuutta kumppaniksi? Ja vaikka hän olisi bi, niin tämä ketju tosiaan on miehistä, joten edelleen miksi hänen pitäisi täällä miettiä keskivertonaisten ominaisuuksia.

Vierailija
46/46 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopon, narsistisen, epäluotettavan, epäsiistin.