Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 55v. ja työtön

Vierailija
13.11.2024 |

Jäin työttömäksi syyskuussa. Ikää on 55v ja voin kertoa, ettei työnhakuilmoitukset ole poikineet yhtään mitään...

Minkälaisia kokemuksia muilla ikänestoreilla? Minkälaisia duuneja on saatu, minkälainen on suhtautuminen työkkärissä, onko pistetty eläkeputkeen yms. yms...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt kuskiksi? Itse pääsin vaikka olen kantasuomalainen nainen.

Vierailija
22/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindströmin piffi työllistää vanhuksetkin. 

🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mummot päiväkoteihin lapsia hoitamaan.

Papat myös.

Joku sopiva pildemummokin vois löytyä.

Vierailija
24/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän kohta 54 vuotta. Hain muutamaa paikkaa ja maanantaina on ensimmäinen haastattelu. Riippuu vähän, mitä osaa, millaisen hakemumuksen on väsännyt ja millä alalla toimii.

Vierailija
25/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi 55-60 ihan rehellisesti ikävin ikä olla työttömänä. Tavallaan on parhaassa työiässä, mutta ei kelpaa mihinkään. Voi joku vielä syyllistää tilanteesta.

60 jälkeen alkaa olla jo kaikkien mielestä niin vanha, että kukaan ei syyllistä työttömyydestä.

Vierailija
26/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin tuosta Wolt kuskin duunista. Saa liikkua, millä haluaa ja melkoinen sähkökiituri, ehtisi tehdä ihan hitokseen keikkaa.

N56

Vierailija
27/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten menet töihin varastoon pakkaamaan paketteja, menet Mäkkäriin tai Hesburgeriin, Woltin lähetiksi, tai haravoimaan lehtiä puistoon. 

Onko jossain burgeripaikassa töissä yli kolmekymppisenä? Sehän antaa toivoa.

Voi mennä ihan minne tahansa töihin kun on valinnan varaa. Kun valinnan varaa ei ole, mennään sinne mihin pääsee. Tässä tapauksessa burgeripaikkan. 

Vierailija
28/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston, Nicki Minaj ja Jon Hamm olivat tarjoilijoita ravintolassa. Eikö työ kelpaa suomalaiselle? Pitää vaan veronmaksajien rahoilla saada elää. 

Vierailija
29/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksystä 2022 lähtien työtön. Selväksi on tullut, ettei tämän ikäiselle ole enää tarvetta. Ei kelpaa edes kauppaan hyllyttäjäksi.

M53

Vierailija
30/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 62v. ja hakenut 4 vuotta tuloksetta töitä. Koulutus on mutta eipä auta. En ole päässyt yhteenkään haastatteluun. 

Mikä koulutus? Anteeksi että utelen :)

Palkanlaskija siis.

Vierailija
31/34 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten menet töihin varastoon pakkaamaan paketteja, menet Mäkkäriin tai Hesburgeriin, Woltin lähetiksi, tai haravoimaan lehtiä puistoon. 

Onko jossain burgeripaikassa töissä yli kolmekymppisenä? Sehän antaa toivoa.

Voi mennä ihan minne tahansa töihin kun on valinnan varaa. Kun valinnan varaa ei ole, mennään sinne mihin pääsee. Tässä tapauksessa burgeripaikkan. 

Toistan kysymyksen vähän yksinkertaisesemmin. Palkkaako joku burgeripaikka keski-ikäisiä? Kerro tänne, töille on tarvetta.

Vierailija
32/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mummot päiväkoteihin lapsia hoitamaan.

Mene itse! Meikä- mummo on telakalla hitsaajana, ollut jo 33 vuotta. Mummoilen ainoastaan omille lapsenlapsilleni, muiden kiljukaulat eivät kiinnosta eikä siitä lastenhoitajan ammatista paljoa makseta.

Vierailija
33/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

57v ja parista paikasta on sanottu suoraan että olen liian vanha ja että heillä on talo täynnä eläkkeelle lähtijöitä. Suurin osa paikoista ei viitsi edes vastata hakemukseen. Olenkin jo periaatteessa antanut periksi ja taidan keskittyä kunnon hoitamiseen ja muuhun harrastamiseen eläkettä odotellessa. 

Eikö sua ole laitettu työnhakukursseille tai kuntouttavaan?

Vierailija
34/34 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti pääsi 55-vuotiaana eläkkeelle 90-luvulla ja nuorien pitää työskennellä 70-vuotiaaksi. Mites sitten kun kukaan ei palkkaa 55-vuotiasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi