Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko paha jos talvilomalla viemme lapset pariksi päiväksi päiväkotiin

Vierailija
20.02.2007 |

että saamme levätä ja siivota miehen kanssa? Loppuviikko sitten oltaisiin koko perhe yhdessä.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan näitä, jotka eivät halua viettää aikaansa lastensa kanssa. Lapsuus on niin lyhyt aika!!!

Vierailija
22/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koti on sekaisin, menkää muualle nauttimaan kauniista talvisäästä lastenne kanssa. Lapset tulevat aina ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää. Meidän lapsen ollessa hiihtolomaviikolla hoidossa (olimme itse kumpikin vuosi sitten töissä, nyt itse olen äitiyslomalla), ei siellä hänen lisäkseen ollut kuin 5 muuta lasta. Ja kaikki oli takuuvarmasti sellaisia, joiden vanhemmat olivat meidän laillamme töissä.

Vierailija:

ihan uskomatonta menoa nykyisin. mä en voi kuin ihmetellä ap:n kaltaisia vanhempia, ja samoin ihmettelee koko meidän päiväkodin väki. miks niitä lapsia pitää tehdä jos tavallinen elämä lasten kanssa on niin vaikeeta ettei voi ees siivota lasten ollessa kotona. nämä kotona vauvaa hoitavat ovat ihan oma lukunsa... hohoijaa.. ei voi kun säälitellä lapsiparkoja. meilläkin nyt lomaviikolla monta lasta hoidossa 8-10 h päivässä vaikka vanhemmat molemmat ovat kotosalla lepäilemässä. siis oikeesti vuoden vanhoja muksuja, vaikkei sillä iällä tässä tapauksessa olekaan väliä. meillä ainakin siivotaan ihan lasten kanssa tai joskus toinen vie lapset muualle siksi aikaa, mikä siinä nyt on niin hankalaa??!! t. 6 (Lto)

Vierailija
24/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos kerran miehesi on myös lomalla!Miksei jompikumpi teistä vie lapsia vaikka pihalle siksi aikaa kun toinen siivoaa??

Vierailija
25/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä edes pode huonoa omaa tuntoa. Mä maksan siitä ja mulla on OIKEUS.

Vierailija
26/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enkä edes pode huonoa omaa tuntoa. Mä maksan siitä ja mulla on OIKEUS.

Vierailija
27/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollut kotona 9v. (4 lasta), ikinä ei ole tarvinut viedä lapsia mihinkään hoitoon normaalin elämisen takia! Lääkärikäyntiä varten olen pyytänyt mummon 2 kertaa lapsia katsomaan, kerran mies jäi päiväksi töistä kun olin keuhkokuumeessa. Me elämme lasten kanssa ja heitä varten, lapset eivät ole riesa eikä este!

Vierailija
28/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt??? jos se teistä ei ole paha, niin viekää. Itse en ikimaailmassa veisi, nautin niin joka hetkestä kun ollaan koko porukka LOMALLA!

Vierailija
29/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on talvilomalla ja aion olla itsekin päivän lomalla samaan aikaan. olemme siis päivän kahdestaan ja viemme lapsen hoitoon! IIIKKK!

lapsella on tietty meno tuona päivänä hoitotädin kanssa ja muutenkin kahden keskinen aika tulee meille todella tarpeeseen! aiomme nauttia yhteisestä vapaapäivästä ja lapsikin varmasti pitää hauskaa hoidossa, omissa touhuissaan.

en suostu tuntemaan huonoa omaatuntoa tästä, ja turha teidän virikehoitoon lapsensa vievien kotiäitien on siellä kauhistella asiaa!

nautin joka hetkestä lapseni kanssa työpäivän jälkeen ja aion nauttia myös tuosta kokonaisesta 8 tunnista, jonka " varastan" mieheni kanssa kahden keskiseen olemiseen. kukin tyylillään ja kyllä, rakastan lastani yli kaiken.

Vierailija
30/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvilomaviikko ja ei tulisi mieleenkään kiikuttaa lasta hoitoon pois jaloista. Ihanaa olla lasten kanssa kotona ja tehdä mitä mieleen juolahtaa. Vaikka sitten siivousta..

Vierailija
31/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Miksi teillä on lapsia ?

B) Lapset voi antaa adoptioon.

Vierailija
32/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voitte pitää lapset 2 päivää hoidossa, mukavampi lomaillakin loppuloma, kun on siistiä.

Pääasia, että et kysele asiaa täältä, pidät vaan lapset 2 päivää päiväkodissa.

Vierailija
33/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun mies on talvilomalla ja aion olla itsekin päivän lomalla samaan aikaan. olemme siis päivän kahdestaan ja viemme lapsen hoitoon! IIIKKK!

lapsella on tietty meno tuona päivänä hoitotädin kanssa ja muutenkin kahden keskinen aika tulee meille todella tarpeeseen! aiomme nauttia yhteisestä vapaapäivästä ja lapsikin varmasti pitää hauskaa hoidossa, omissa touhuissaan.

en suostu tuntemaan huonoa omaatuntoa tästä, ja turha teidän virikehoitoon lapsensa vievien kotiäitien on siellä kauhistella asiaa!

nautin joka hetkestä lapseni kanssa työpäivän jälkeen ja aion nauttia myös tuosta kokonaisesta 8 tunnista, jonka " varastan" mieheni kanssa kahden keskiseen olemiseen. kukin tyylillään ja kyllä, rakastan lastani yli kaiken.

Vierailija
34/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en ole itse lomalla, vaan teen etäpäiviä ja pidän lapset samalla kotona. Meneeköhän niiden suunnitelmat päiväkodissa nyt ihan sekaisin?

Vierailija
35/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kehotetaan pitämään huolta parisuhteesta, ja viettämään välillä kahdenkeskistä aikaa, jaksava vanhempi on parempi vanhempi), jolloin tällaista järjestelyä ei välttämättä tarvittaisi, mutta kaikilla ei ole auttavia käsiä aina saatavilla.

Osaat itse varmasti arvioida parhaiten perheenne tilanten ja vanhempien oman ajan tai levon tarpeen, joten tee niin kuin sinusta tuntuu hyvältä teidän perheen tilanteen kannalta, se on aivan varmasti paras ratkaisu.

Vierailija
36/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas näitä muurhaispesiä... olikohan ap vähän sillä mielellä liikkeellä. Eiköhän tuo ole jokaisen perheen oma-asia ovatko lapset lomalla vai ei, mitä sitä palstalta kysymään.

Mutta reaktio on ollut kyllä aivan uskomaton.

Vierailija
37/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin voi loma-aikana tuoda ainoastaan jos töissä,ei muuten

Vierailija
38/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen päiväkoodissa töissä ja nytkin on koko viikon paikalla lapsia, joiden vanhemmat ovat itse lomalla. mm opettjia. lapsion päiväkodissa joka päivä aamusta iltaan. sama joululomalla.

Vierailija
39/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunginpäiväkodissa, suurehkossa länsi-uusimaan kaupungissa olen töissä. ei meidän päiväkoti mitenkään erikoinen ees tässä suhteessa ole. niin se vaan on että lapset tuntuvat olevan monelle vanhemmalle rasite. Nyt hiihtolomaviikolla on joka osastolla ihan valehtelematta useita lapsia hoidossa, " kun muuten tulee niin ikävä kavereita" , tai " lapsi niin viihtyy hoidossa" . Paras oli äiti joka äitiyslomallaan piti vähän yli 1vee lapsen viime viikolla parina päivänä kipeänä kotona, nyt kun isälläkin on loma, lapsi tuli (ennakkoon ilmoitettu vapaaksi) sitten puolestaan hoitoon " kun se lomaili viime viikon" ... kyllä näitä kuule löytyy ihan joka päiväkodista loma aikaan!

Vierailija
40/61 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mummua käytössä, niin älä vie mihinkään! Todella itsekästä viedä lapsi hoitoon, kun itse vaan lepäät ja siivoat miehen kanssa. Vuorotelkaa miehen kanssa siinä lepäämisessä ja siivoamisessa. Toinen leikkii lasten kanssa ja toinen siivoaa jne.