Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa ihmistä hädässä, kiitos! Lapseni näpräsi tietokonetta ja nyt kaikki on niin suurta näytöllä.

Vierailija
07.02.2007 |

Miten saan palautettua näytön pienemmälle?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien ja tekstin aikaisempi tarkkuuskin on poissa. Tuntuu kuin katsoisin tietokoneen näyttöä mummoni silmälasien läpi.

Vierailija
2/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina näppäimistöltä CTRL-näppäin (kummalta puolelta vain) pohjaan ja rullaa hiiren keskellä olevaa rullaa eteen tai taakse. Tätä tekstikoon muutostako tarkoitit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne.

Kerro mikä tepsi

Vierailija
4/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paina näppäimistöltä CTRL-näppäin (kummalta puolelta vain) pohjaan ja rullaa hiiren keskellä olevaa rullaa eteen tai taakse. Tätä tekstikoon muutostako tarkoitit?

muutosta ei valitettavasti tapahtunut. Tekstit ja kuvat edelleenkin aikaisempaa suurempia ja epätarkkarajaisempia. Höh!

Vierailija
5/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valitse näyttö ja katso onko suuri kontrasti sanan edessä rasti, jos on niin poista se

Vierailija
6/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttö on musta, teksti valkoinen ja kaikki ylä- ja alakentissä olevat tekstit JÄTTILÄISIÄ! Olen sammuttanut tämän kannettavan tietokoneen kahteen otteeseen ja testannut viestiketjussa olevia vinkkejä. Olen pulassa edelleen!

Vierailija
7/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjauspaneelin asetuksista näytön säätöjä??? Käytätäkö konetta koskaan? minä testaisin.

Vierailija
8/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaruutua ja valitse esiin tulevasta valikosta " ominaisuudet" sieltä

" asetukset" , " näytön tarkkuus" . Pistä suuremmaksi kunnes sopiva.

Vierailija
9/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun kiitän kaikkia teitä, jotka olette jaksaneet neuvoa minua. Edelliselle kysyjälle vastaan, että kyllä minulla on Windows xp käytössä. Olen yrittänyt helppokäyttötoiminnon kautta pienentää tätä näkymää. Kone siis pelittää hyvin, en vain oikein osaa olla ja käyttää konetta kun näkymä on aivan liian iso siihen mihin olen tottunut.

Vierailija
10/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkistökoodaus on länsimainen.

Vierailija
11/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai asetukset.

Vierailija
12/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käyttänyt mutta oiskohan ollut kohta asetukset-> näytön asetukset ja siellä on sellainen vaakatasossa oleva palkki josta säädän näytön koon tyyliin 1024x808. Auttaako tuo?

Vierailija
13/13 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän teitä kaikkia vastanneita! Tein järjestelmäpalautuksen, jolla kaikki palautui entiselleen. Hyvää viikon jatkoa!

toivottelee ap the tietokonenero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi