Poikavauvan huoneessa vaaleanpunaiset tapetit...miten hoitaa tulevaisuuden " katastrofi" ?
Elikäs poikavauvamme huoneessa on vaaleanpunaiset tapetit. Tai huoneen seinät on puolipaneloitu, mutta loppuosa on sitten vaaleanpunaista... Siniset verhot on jo, mutta onko mitään niksejä tulevaisuuteen, millä häivyttää prinsessamaisuutta (mikäli se alkaa poikaa vaivaamaan)? Tietenkin uudelleentapetointi, mutta helpompia konsteja. Julisteita ja tauluja seinät väärälleen?
Kommentit (19)
pojallesi muutakin ajattelemisen aihetta kuin vaaleanpunaiset tapetit.
On oikeesti kohtuutonta missä joidenkin ihmisten " KATASTROFIT" pyörii
Ja jos tapetissa on kuvioita tai " röpelöpintaa" , niin ei sekään haittaa jos käytät " röpelömaalia" . Joo, on mulla termit hallussa, mutta toivottavasti tajusit idean :)
Kirjoitin, että JOS ASIA ALKAA POIKAA VAIVAAMAAN. Itseäni se ei vaivaa, mutta oletettavaa on, että jossain vaiheessa poikaa juttu vaivaa.
ap
tapetointi suju minulta, apuja ei siihen myöskään ole. Taloudellisesti on tiukkaa. Tietty tulevaisuudessa ei tiedä, jos vaikka löytyisi tapetoinnin taitava mies... Mutta joo, maalia pintaan siis, jos poika isompana alkaa asiasta natisemaan.
ap
Vaaleanpunainen ja limevihreä ja tummansininen yhdessä vois olla aika pirtee poikamainen huone. Kyllä se kouluikään asti sillä pärjää, ja sitten onkin ehkä aika jo tapetoida.
Tapetointi ei muuten ole vaikeaa,oletko kysynyt kaveria/isääsi/äitiäsi apuun?
ei tarvitse ostaa mitään kallita kikkakolmosia.
paneeli olis valkoinen ja yläosa vaaleansininen.
Kyllä nuorimies homman hoitaa kotiin... vaihda tapetit sen jälkeen kun nuoriherra ymmärtää että seiniin EI piirretä... eikä niitä saa hakata autolla/miekalla/legoilla/kirjoilla/millä vaan mikä käteen sattuu...
on siniset tapetit ja hän on jo kiitettävästi piirrellyt ja riipinyt niitä. Jos vaikka tulevaisuudessa sitten tapetoisin/tapetoiduttaisin kummankin huoneet uuudelleen :)
ap
että voit sitten sen jämän säästää ja sillä sitten paikkailla taideteoksia.
Tuohon paneeliin on kiva varmasti laittaa kaikenlaisia koukkuja ja nuppeja, joissa voi säilyttää reppuja jne. Hyvältä väriltä kuulostaa.
Olin naimisissa 10 vuotta saman miehen kanssa, naimisiin mentiin 22-vuotiaina. Mies kuoli syöpään viime marraskuussa, kun olin viikolla 37 raskaana.
ap
Ja jos alaosassa on puolipaneelit ei tapetoitavaa pintaakaan ole kovin paljon.
Jotain tarrojakin olen nähnyt, joita voi laittaa tapetin päälle ja sitten vielä siirrelläkin.
osta kauniin väristä kontaktimuovia rulla. Esim lime sopii pojalle ja vaaleanpunaisen kanssa. Leikkaa siitä neliöitä (suuria), ja liimaa niitä sen tapetin päälle niin, että siitä tulee neliöitä tapettiin. Kannattaa laittaa suoraan riviin ja tasaisin välein. Mutta itse kyllä maalaisin tuon yläosan. Ihan vaan sen takia, että en tykkää vaaleanpunaisesta. Meidän pojat (4 ja 6,5 vuotiaat ) kyllä tykkäävät, ja heidän toiveenaan olisi saada vaaleanpunaiset seinät huoneeseensa... Joten ehkä teidänkin poika pitää tulevaisuudessa tyttömäisiksi kuvitelluista väreistä.
Telan kanssa maalaaminen on helppoa!!
kun tuolla tavoin joudut omaa pahaa oloasi purkamaan ?
Ei ole iso homma eikä edes maksa paljoa.
En lähtisi täyttämään seiniä tauluilla tai julisteilla, vauvan huoneen pitää olla rauhallinen.