Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin joku aika sitten, että kärsin reikäkammosta. Muita?

Vierailija
13.11.2024 |

En ole tätä ennen Tiktokkia edes ymmärtänyt. Siellä on kaikenlaisia videoita. Ihmettelin, kun nämä tietyt videot saivat minut voimaan pahoin ja ne reijät puistattivat jälkeenkinpäin vielä. Ei siis mitkä tahansa reijät, vaan ihmisessä olevat reikärykelmät. Päässä reikäleikkaus tai ihossa joku rykelmä reikiä. Hyi apua! Mistä tämä voi johtua? Ja miten tästä pääsee eroon? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta? Pelottaako peräreikä?

Vierailija
2/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä. Niin jauhelihapaketin se verinen imupaperi reikineen kuvottaa myös. Yksi päivä leikkasin tuoretta ananasta ja siinä päässä oli reikiä. Aivan kamalaa. Nyt kutittaa jo ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräreikä ei kuvota. T:ap

Vierailija
4/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne saa voimaan pahoin. Joskus kaupan hyllyllä on ollut vihreä vihannes, ehkä joku kaali? Mutta siinä on reiän muotoisia kohoumia, sekin sai minussa jotain tuntemuksia.

Vierailija
5/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole voinut käydä kiipeilemässä seinien reikien takia.

Vierailija
6/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräreikä ei kuvota. T:ap

Entä jos on vaikkapa tuhat peräreikää aseteltuna neliön muotoiseen malliin, ja niistä otettu kuva dronella suoraan yhäältäpäin?

Vierailija
7/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moniakin ihmisiä ällöttää reiät ihmisen ihossa. Vähän sama kuin haavat. Kyllä minua ainakin ällöttää. Mutta ei ällötä esim suihkun suuttimessa olevat reiät koska ne on siihen kuuluvia.

Vierailija
8/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole. Pidän jopa rei`istä jotka ovat esteettisesti miellyttäviä ja nautin siitä taiteesta tai sisustuselementti. Kauhuelokuvamainen aukko pelottaa kaikkia jollain videolla. Mulla oli joku uusi pieni "pelko", mutten onneksi just nyt muista mikä se oli, se ei ole kerrostalon kellari. Kerron kun muistan sen.

Vierailija
9/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin yleistä. Googlaa trypofobia.

Vierailija
10/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne saa voimaan pahoin. Joskus kaupan hyllyllä on ollut vihreä vihannes, ehkä joku kaali? Mutta siinä on reiän muotoisia kohoumia, sekin sai minussa jotain tuntemuksia.

Kurttukaali eli savoijinkaali?

Vierailija
11/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mehiläiskenno on yksi pahimpia. Reikiä ja toukkia. Ja se lootuksen siemenkota, en ikinä enää googlaa mitään trypofobiajuttuja. Kamalin on kuitenkin puuron kiehuminen.

Vierailija
12/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle on olemassa joku termikin, en muista mikä.

Vierailija
13/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös reikäkammo, mutta oikeasti se on laajempi kammo kuin pelkkä ihmisen ihoon liittyvä. Suurennokset ihmisen ihohuokosista kammottavat, mutta samoin myös jumien järsimät hirret ja jopa tietynlaiset juustot.

Kyseessä on samanlainen kammo kuin vaikka hämähäkkikammo, ja samalla tavalla sen evolutiivisena tarkoituksena on ollut suojella luonnon vaaroilta.

Vierailija
14/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan aika moniakin ihmisiä ällöttää reiät ihmisen ihossa. Vähän sama kuin haavat. Kyllä minua ainakin ällöttää. Mutta ei ällötä esim suihkun suuttimessa olevat reiät koska ne on siihen kuuluvia.

Reikä ihossa voi olla Aknea. Kasvoissa. Ellei ole siis kyse nyt isommasta.

Vierailija
15/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi snäpissä mulle tulee aina sellainen pätkä, jossa miehellä on leikattu sellaisia sukkulamaisia reikiä päähän. En voi mennä sinne enää, kun lävähtää joka kerta etusivulla vastaan. Raaputi, raaputi. 

Onneksi en ole hoitaja. Tuttava kertoi säärihaavan onkaloista. Apuaaaa. 

Miten tämän kanssa voi elää? Ap

Vierailija
16/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin yleistä. Googlaa trypofobia.

Voiko joku lääke tai alkoholi lisätä kammoja reikiin. Jos joku tavallaan kanavoi jotain. Entä jos on positiivisia reikiä ja "negatiivisia". Reiän ajatellaan johtavan jonnekin tai jostakin, energiaa. Vaikka se ei aina johda mihinkään.

Vierailija
17/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku muukin reikäkammoinen sen Kalevala-korun Lapsi-korun, joka oli muotia joskus kymmenen tai viisitoista vuotta sitten? Jos ette muista, älkää googlatko.

Vierailija
18/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just googlasin tuota eilen sen jälkeen kun tajusin sen tuoreen ananaksen reikien aiheuttaman vastenmielisyyden. Miksi siinäkin tulee niitä kuvia aina? Mutta itseä ei kuvota esim puuron kiehuminen. Tai purnukat, joissa on reikiä. Ap

Vierailija
19/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mehiläiskenno on yksi pahimpia. Reikiä ja toukkia. Ja se lootuksen siemenkota, en ikinä enää googlaa mitään trypofobiajuttuja. Kamalin on kuitenkin puuron kiehuminen.

Hah joo. Mehiläiskenno ja lootus, nuo saa mun teinin voimaan erityisen pahoin. Mutta jopa Triplan ulkoseinäkin (ken siellä on käynyt, tietää) aiheuttaa oireita. 

Vierailija
20/23 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen purnukka tai kynttilälyhty, joka on ontto ja jossa on reikiä, ei ällötä yhtään. Sen sijaan sellaiset reiät, jotka ovat umpikujia, ällöttävät kovasti. En esimerkiksi oikein pidä siitä ajatuksesta, että minulla on korvakäytävät.