Hyvät korvakuulokkeet? Hyvillä tarkoitan että korvat, lähinnä korvalehdet ei kipeydy
Kuulokkeet joita voi käyttää paljon.
Mitään korvakaytävään tungettavaa mallia en myöskään hae.
Kommentit (7)
Kauppaan vaan testailemaan mikä istuu omaan päähän parhaiten.
2. Sankakuulokkeet vai nappikuulokkeet?
Sankakuulokkeita on malliltaan kahdenlaisia: on ear eli korvan päälle tulevat, hieman pienikokoisemmat ja over ear -malliset, joissa korvaa ympäröivät kupit. Jälkimmäisiin kuuluvat myös around ear -nimellä kulkevat kuulokkeet.
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeet kannattaa ottaa välillä pois päästä.
Jos on palaveria palaverin perään, niin neuvostasi ei ole mitään hyötyä.
Asutko paikassa jossa Verkkokauppa tai joku kodinkonekauppa lähellä? Paras mennä sovittelemaan. Omat kuulokkeeni ostin Verkkokaupan musiikkikuulokehyllystä, olivat paljon miellyttävämmät päässä kuin peli-/tietokonekuulokehyllyn valikoima. Ja ovat over ear mallia. En ala tarkempaa suositusta laittamaan, kun itse hylkäsin heti minulle suositellut, kun eivät olleet itselle hyvät, kokeilemalla valitsin.
Riippuu siitä mihinkä tarkoitukseen tulossa? Langattomat vai langallliset? Mulla on tommoset Beyerdynamicin DT770 pro:t. Hyvät on eivätkä ainakaan mulla paina ikävästi mistään, vaikka ostaessani epäilin vahvasti että en pysty käyttämään (saan migreenin useimmista sankakuulokkeista ~15 minuutin käytön jälkeen).
Kuulokkeet kannattaa ottaa välillä pois päästä.