Ovatko pitkät hiukset miehellä feminiininen ominaisuus?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin miehestä. Jos on kovin sirot/androgyynit piirteet, niin pitkät hiukset voivat korostaa niitä. Vastaavasti esim. joku Jason Momoa ei ole kyllä omaan silmään kovinkaan feminiininen.
Esteettisesti koen pitkät hiukset viehättävänä miehellä, jolle ne sopivat, mutta kyllä se mies on tärkeämpi kuin hiukset tai niiden puute. Eli olen kyllä kokenut kaljujakin miehiä merkittävän kuumina. Samoin kuin feminiinisiä ja maskuliinisia.
Ei yksi hyvä sulje toista pois.
en kyllä ymmärrä tuon Momoan ihailemista...
No eipä ole. Mut hämmentäviä nämä mainokset täällä. Luen pitkistä hiuksista miehillä ja sitten itse Lapanen pätkähtää ruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin miehestä. Jos on kovin sirot/androgyynit piirteet, niin pitkät hiukset voivat korostaa niitä. Vastaavasti esim. joku Jason Momoa ei ole kyllä omaan silmään kovinkaan feminiininen.
Esteettisesti koen pitkät hiukset viehättävänä miehellä, jolle ne sopivat, mutta kyllä se mies on tärkeämpi kuin hiukset tai niiden puute. Eli olen kyllä kokenut kaljujakin miehiä merkittävän kuumina. Samoin kuin feminiinisiä ja maskuliinisia.
Kallut tykkää kallujen näköisistä. Ei sen kummempaa.
Ne pelkää et voima poistuu niistä SIMSON. Tosin lienee väärin käännetty ymmärretty. Simson kuoli. Vähän kuin Jeesus kuoli ja voitti vihollisensa.
Miehen pitkä tukka on homokoukku.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitkä tukka on homokoukku.
Ja tekokalju homohoukutin
Joo Mooses tauti SAASTAISUUS. Jos leikkaa parran reunaa kuolee. Synagogalla taikauskontokeskus. Hokkuspokkus seesam tarinaa seuraa tarina. Koskee vain synagogan jäseniä nämä. Mies tekee pahaa poika kärsii juttuja heillä. Ei muilla.
"Kaikilla" muusikoilla on pitkät hiukset, onko ne nyt sit homoja vai?
Vierailija kirjoitti:
"Kaikilla" muusikoilla on pitkät hiukset, onko ne nyt sit homoja vai?
Ei ku ihan päinvastoin. Semmonen partahöylällä leikkattu kalju yhdistettynä tiettyihin numero- tai kirjainsymboleihin tai muihin vastaaviin, niin on yleensä superhomon merkki toislle superhomoille. Ei niitten kerhoilla kovinkaan paljon naisia näy.
No feminiininen ja maskuliininen on ihan ihmisten päästään keksimiä määritelmiä, etenkin tällaisissa tyyliseikoissa. Ehkä nykyajassa pitkät hiukset mielletään feminiiniseksi piirteeksi ja lyhyet hiukset maskuliiniseksi. Silti on hyvin maskuuliinisia pitkähiuksisia miehiä ja feminiinisiä lyhythiuksia naisia. Omasta mielestäni näiden sekottelu on yleensä viehättävämpää kuin sellainen superäijä ja täydellisen perinteisen feminiininen nainen.
Peruukki päässä monella . Ja Egyptissä olikin pitkäletti faaraoita. Intiassa on. Intiaaneilla oli. Rastalettiset on oma juttu. Slaavikasakoilla on toisilla joskus tataareilla. Lettejä hiuksissa ja parrassa. Myös Mongoliassa. Hakaristi aasiassa shamaaneilla. Sitten on leikkihiuksia venäläisillä miehillä pienillä joko peruukki tai kasvatettu lisätty hiuslisäkkeitä , rastaletit. Ei erota miestä naisesta kaupan kassalla rastoissa. Pitkä letti miehellä on naismaista kyllä. Leikkaamaton parta likainen vaikutelma. Ruuan jätteet siinä. Intiassa niitä shiwa ja Vishnu jumalia heillä on pitkät hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole myöskään minun makuun mutta äärimmäisen ihailtu on siitä huolimatta. Itse tykkään enemmän laihoista mutta itsevarmoista ja älykkäistä nörttimiehistä. Naimisissa olen lihaksikkaan "nallekarhumaisen" nörtti-miehen kanssa :-D
Venäläinen moottoripyörä jengit kuin obelixit ajaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei feminiininen mutta homoa kyllä.
Tällaisia puhuvat ovat luultavasti itse latentteja homoseksuaaleja, jotka vaan eivät joko tunnista tai hyväksy sitä. Ulos vaan kaapista, tahdot kuitenkin.
Niin ku esim. Jonella, sillä radiopersoonalla, sillä hevidiggarilla, sillä äijällä? Nikula, tulihan se sukunimikin mieleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne aika akkamaiset miehellä. Miehen pitää mielestäni olla kalju.
MIksi kukaan haluaisi olla vapaaehtoisesti kalju?
Miehekkäät miehet tietysti.
😘 aika gayyy..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne aika akkamaiset miehellä. Miehen pitää mielestäni olla kalju.
MIksi kukaan haluaisi olla vapaaehtoisesti kalju?
No onhan se nyt miehekästä jos pääkin näyttää fallokselta. Naiset tykkää.
Homomiehet ainakin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne maskuliiniset ole, mutta joillekin harvoille sopii, suurimmalle osalle ei. Miestenkin pitäisi tajuta, että ohuet hiukset ei näytä hyvältä pitkänä, eikä varsinkaan kun alkaa harveta ja kaljuuntuu, keski-iässä pitäisi suurimman osan suomalaisia ymmärtää mennä parturiin ja siistiä karvansa. Ohuet pitkät hiukset ei ole kenenkään mielestä seksikkäät, ei miehellä eikä naisella.
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTwVS5VqBms_mVTi3J…
Uuuuuuuuu...😍
Oliko kaikki miehet homoja ennen hiustenleikkuun keksimistä?
Onhan se todella helppohoitoinen. Miksi joku kuluttaa vapaaehtoisesti aikaa hiuksiinsa?