Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko pitkät hiukset miehellä feminiininen ominaisuus?

Vierailija
13.11.2024 |

Tällaista mietin.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä sanoisi edesmennyttä laulaja Peter Steeleä mitenkään feminiiniseksi, vaikka hiukset ovatkin pitkät ja tuuheat.

https://m.media-amazon.com/images/I/51mXEGgmutL._AC_.jpg

No minä sanoisin, puuttuu vain mekko päältä 😂

Vierailija
62/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia, sanoi koira kun perskarvojaan nuoli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hevarit, luolamiehet ja viikingithän ovat pitkähiuksisia. Oikeastaan kun tarkemmin miettii, hiusten leikkaaminen on aika neitimäistä. 

Vierailija
64/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminiini lapsenpyöreä naama on naisellinen, miehekäs naama on miehekäs.

Hiusten malli ei tuota asiaa heilauta.

Vierailija
65/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On eikä siinä ole mitään pahaa. Täydellisessä miehessä on sopivassa suhteessa maskuliinisia että feminiinisiä ominaisuuksia. Vaikea kuvitella sivistyneen nykynaisen tykkäävän joistain luolamiehistä.

Luulen, että luolamiehillä oli pitkät hiukset kun partureita oli niin harvakseltaan. Muuten ymmärsin kyllä pointtisi.

Luolamiehellä tarkoitin kyllä överimaskuliinista asennetta eikä kyse ollut hiuksien pituudesta.

Vierailija
66/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikingithän ne melkoisia neitejä olivatkin.

Vierailija
67/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne aika akkamaiset miehellä. Miehen pitää mielestäni olla kalju.

Eli orja.

Vierailija
68/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-ahollaki oli akkain hiukset ennen eheytymistään.

Vierailija
69/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikingithän ne melkoisia neitejä olivatkin.

Ja se Dna-mainoksen luolamies. Kauhean naismainen ääni. 😅

Vierailija
70/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodit vaihtuvat. Kun "pitkä" tukka tuli muotiin 60-luvulla englantilaisten bändien myötä, vanhemmat vastustivat niitä kovin ottein. 1970-luvulla oltiin kuitenkin siinä, että "kaikilla" oli pitkä tukka. Nykyisin niitä on taas vähemmän.

Pitkä tukka ei kyllä tee kenestäkään feminiistä, jos nyt ei ole sitä mieltä, että miehellä saa olla vain saksalainen sotilaskampaus 30-luvulta. 

Vierailija
71/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu täysin miehestä. Jos on kovin sirot/androgyynit piirteet, niin pitkät hiukset voivat korostaa niitä. Vastaavasti esim. joku Jason Momoa ei ole kyllä omaan silmään kovinkaan feminiininen.

Esteettisesti koen pitkät hiukset viehättävänä miehellä, jolle ne sopivat, mutta kyllä se mies on tärkeämpi kuin hiukset tai niiden puute. Eli olen kyllä kokenut kaljujakin miehiä merkittävän kuumina. Samoin kuin feminiinisiä ja maskuliinisia.

Ei yksi hyvä sulje toista pois.

en kyllä ymmärrä tuon Momoan ihailemista...

Ei ole myöskään minun makuun mutta äärimmäisen ihailtu on siitä huolimatta. Itse tykkään enemmän laihoista mutta itsevarmoista ja älykkäistä nörttimiehistä. Naimisissa olen lihaksikkaan "nallekarhumaisen" nörtti-miehen kanssa :-D 

En oikeastaan ajatellut niinkään ulkonäköä, vaikken siitäkään pidä, vaan sitä, että tästä tyypistä löytyy kuvia, missä kähmii nuorien tyttöjen rintoja. Vielä vähemmän pidän sen takia tämän ulkonäöstä.

Vierailija
72/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyvin akkamaiset.

Vierailija
73/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja monesti kampaavat ja föönaavat tunti tolkulla vessassa. Kauppaan lähteminen kestää tuntitolkulla

Mites Pate Mustajärvi -fanit on ottanut Olli Hermannin vastaan, kun on sellanen nättinaama, Pate ei niinkään.

Vierailija
74/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat hyvin akkamaiset.

Tule sinäkin pikku hupsu vaan rohkeasti ulos kaapista. Sitähän sinä tuolla tekomiehekkäällä lauseellasi koitat peittää.

Vierailija
75/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hiusten mallista. Suora heviletti miehekäs, mutta jos on joku kerroksittain ja rikotusti leikattu pitkä tukka otsatukalla, niin feminiininen.

Vierailija
76/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitkät nenäkarvat alfa uroksen merkki?

Vierailija
77/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pitkät hiukset viikingeillä feminiiniset?

Vierailija
78/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva pitkä tukka kielii elinvoimasta ja terveydestä. En tiedä seksympää näkyä kuin kiiltävä pitkä tukka miehellä. N53

Vierailija
79/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuratkaa minun esimerkkiäni, niin kuin minäkin seuraan Kristusta. Kiitän teitä siitä, että aina muistatte ja noudatatte niitä opetuksia, jotka olen välittänyt teille. Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala. Jos miehellä on päähine päässään, kun hän rukoilee tai profetoi, hän häpäisee päänsä. Sen sijaan jos nainen on avopäin, kun hän rukoilee tai profetoi, hän häpäisee päänsä, sillä sehän on samaa kuin hän olisi antanut ajaa hiuksensa pois. Ellei nainen peitä päätään, hän voi yhtä hyvin leikkauttaa hiuksensa. Mutta jos kerran hiusten leikkaaminen tai pois ajaminen on naiselle häpeällistä, hänen tulee peittää päänsä.

Miehen ei pidä peittää päätään, koska hän on Jumalan kuva ja heijastaa hänen kunniaansa. Nainen taas heijastaa miehen kunniaa. Miestä ei ole luotu naisesta vaan nainen miehestä, eikä miestä luotu naisen takia vaan nainen miehen takia. Naisen tulee siis pitää päässään arvonsa merkkiä enkeleiden takia. Herran edessä ei kuitenkaan ole naista ilman miestä eikä miestä ilman naista, sillä niin kuin nainen on luotu miehestä, myös mies on syntynyt naisesta. Mutta kaikki on saanut alkunsa Jumalasta. Päätelkää itse, onko naisen sopivaa rukoilla Jumalaa avopäin. Opettaahan jo luontokin teille, että pitkä tukka on miehelle häpeäksi mutta naiselle kunniaksi.

Vierailija
80/91 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää ne h o m o t k i n pitää leteistä kiinni kun vetävät p e r s e e s e e n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi