Vaaleahiuksiset, onko kaikki karvoituksesi vaaleaa?
Joillakin miehillä näkee vaaleat hiukset, mutta tumma parta ja sitten niitä, joilla myös parta on vaalea
Kommentit (41)
Entä onko kaikilla kiharat karvat alapäässä?
Vierailija kirjoitti:
Ei nekin on suorat mulla
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suorat ja maantienväriset. Tai olis, jos olis. Ajelen pois.
Alapään karvat hyvin ohuet, pehmeät, harvat ja vaaleat. Kainalokarvoja tosi vähän. Säärikarvoja ei ole koskaan ollutkaan. Nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkana tussussa pystyssä, muuten vehnätukka
Kuva?
Mulle kans
Kaikki muu karvoitus on vaaleaa paitsi alapään.
Hiukset luonnostaan vaaleat, kulmakarvat, ripset ja kehon karvoitus lähes mustaa.
Niin.... vaaleissa hiuksissakin voi olla joukossa tummia hiuksia.
Outoja kysymyksiä. Sinänsä toki, tummilla harvemmin näkee vaaleita naamakarvoja...
Vaaleat hiukset, hiusten joukossa tummia hiuksia, jopa pikimustia, kulmakarvat tummat, partakarvat tummat, säärikarvat tummat, käsikarvat tummat.
Tai vaaleat hiukset, hiusten joukossa yksittäisiä mustia hiuksia, paksuja kuin jouhet, käsikarvat vaaleat, naamakarvat muuten vaaleat mutta kulmakarvat tummat, säärissä tummat karvat....
Aattele, sitten vanhemmiten säärissä saattaa karvankasvu lakata kotonaa, ei oo karvoja lainkaan.... Mut sitte alkaa nenästä tunkea ulos pitkiä tummia karvoja, korvissa voi olla karvatupsuja, hiusten määrä vähenee...
Jännää tää ihmisen kehon toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten karvoitus vähenee myös iän myötä ainakin vaaleilla. Liittyy jotenkin hormoneihin.
Niinkö? Minkä ikäisenä tämän pitäisi tapahtua? Sitä odotellessa.
Kullanvaalea, sitte se kuvittelee, että kaikki ukot kuolaa sen perään kun se makailee aurinkoa ottamassa hiekkarannalla j kultainen karvoitus sen kuin kimmeltää.... se on ihan lapinkullansävyä.... NAURAA!
Vierailija kirjoitti:
Alapään karvat hyvin ohuet, pehmeät, harvat ja vaaleat. Kainalokarvoja tosi vähän. Säärikarvoja ei ole koskaan ollutkaan. Nainen olen.
Sama, näin ollut nuoresta asti. Hiukset kuitenkin paksut ja kiharat. Hyvä näin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten karvoitus vähenee myös iän myötä ainakin vaaleilla. Liittyy jotenkin hormoneihin.
Niinkö? Minkä ikäisenä tämän pitäisi tapahtua? Sitä odotellessa.
Vaihdevuosien aikaan.
Kultaseni, tule itse toteamaan tilanteeni!
Mulla ruskea tukka, alapäässä hieman tummepi, säärikarvat ja käsikarvat vaaleat samoin kulmakarvat vaaleat... eli ei mitään selkeää järkeä koko hommassa
Hiukset ja kulmat on mun tummin osa, ne on sellaiset maantienvaaleat. Alempana sitten kaikki ihokarvat on hyvin vaaleita, sellaisia vaaleankeltaisia lähinnä. Niin ihokarvat, kainalokarvat kuin häpykarvatkin.
Olen nähnyt yhden tytön, jolla aivan blondi tukka, todella tummat kulmakarvat ja siihen sävyyn myös sitten muut karvat. Eikä ollut värjättä tukka ja tuskin myös muutkaan karvat. Kai tuo aika harvinaista on. Yleensä kulmakarvoista tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli itselleni yllätys. Jo 40 paikkeilla alapääkarvat alkoi harventua ja harmaantua. Sitten 45 v:nä ne oli enää harvoja valkoisia suoria karvoja siellä täällä, joten aloin ajelemaan pois. Ihokarvoja säärissä tai käsivarsissa ei enää ole lainkaan. Mutta hiukset ei onneksi ole ohentuneet oikeastaan yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vain hiukset.
Miehillä testosteroni tummentaa partaa ja hiuksiakin. Muuten me ihmisetkin olemme kuin kissanpojat, joista jokaiselle tulee omanlaisensa karvoitus eikä se ole välttämättä samanlainen kuin vanhemmilla. Onhan eläimilläkin isovanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kuvitellut häpykarvojen olevan littanoita ja siksi kihartumaan taipuvaisia. Kihara hiushan on hyvin samankaltainen eli lituskainen.
Mulla on kaikki karvat vaaleita. Ja ei ole mitään ohutta ja olematonta karvaa, vaan ihan normikarvaa ja normipaljon. Mutta se on kiva, että hiuksetkin ovat paksut ja vahvat. Olen 45v, eikä mitään ohenemista ole havaittavissa. Se kulkee suvussa.