Onko muita jotka yhdessä vain lapsen takia?
Parisuhteemme on kuivunut kämppäkaveruudeksi. Yhdessä olemme lapsen ja asunnon takia. En tiedä, että pitäisikö lähteä, kai sitä toivoo asioiden tulevan kuntoon. Jaksaako tätä loputtomasti vai ajaako läheisyyden kaipuu lopulta vieraisiin?
Kommentit (7)
Haluaisin lisää lapsia, mutta en tässä suhteessa. Joskus halusin, mutta mieheni ei. Olisikohan aika lähteä...
Luulen, että ei tätä loputtomiin kestä.
Odotan, että mies lähtee vieraisiin, sitten on hyvä syy erota....
kuitenkin parempi erota ilman tekosyytä=mies/nainen menee vieraisiin?
Ja mikä olisi parempi ja tärkeämpi syy pysyäkään yhdessä kuin se yhteinen lapsi/yhteiset lapset ja heidän hyvinvointin ja turvallisuudentunne? Omat mielihalut ja intohimot?
Ja kyllä sitä läheisyyttäkin voi aina harjoitella, ihan sen oman tutun kämppäkaverin kanssa, ei se vaihtamalla parane läheskään aina...
Sitä paitsi, minä olen ajatellut sen niin, että mieluummin minä juuri tuon miehen kanssa riitelen ja pidän mykkäkoulua ja kestän kaikki elämän eteen tuomat kriisit kuin kenenkään muun kanssa. Että mieluiten minä juuri tuolle hapannaamalle nalkutan kuin kellekään muulle :-) Se on varmaan rakkauden tosi mittapuu...
mutta ei enää jos se kestää vuosia. Sellainen ei kyllä enää korjaannu, varsinkaan jos toinen on lähtenyt vieraisiin.
meillä on lisäksi tulossa perintö-
sekin kummasti yhdistää...
odottelen aikoja parempia. Nyt on ollut jo kolme vuotta tällainen tilanne meillä. En ole vielä edes harkinnut vieraita, mutta hellyyden tarve on kova, tsemppiä sinulle!