Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittarissa Atrian laatikot 1 €

Vierailija
13.11.2024 |

Käskin opiskelijan hakea. Yhdestä syö kaksi ateriaa. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan koirille maksalaatikkoa jouluksi, niiden herkkua.

Haha, no siihen se Atria kyllä soveltuu!

Vierailija
22/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on hirveitä, en ottaisi ilmaiseksikaan. Maksalaatikko kuin jotain epäilyttävää koiranruokaa. Mä suosin Saarioista.

Kyllä Atrian makaronilaatikko on ihan hyvvee.

Onhan se, kun vaan pannulla reilussa voissa lämmittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punakaali 0,99 €/kg

Keräkaali 0,99 €/kg

Omena 0,69 €/kg

Porkkana 0,69 €/kg

Yht. 3,36 €

Tuosta saa jo koko viikon salaatit. Halpoja kaali- ja porkkanaraasteita ne ruokalankin salaatit on. 

Vierailija
24/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Käskin opiskelijan hakea. Yhdestä syö kaksi ateriaa". Riippuu ihmisestä. Mutta ihan sikojen ruokaa tuo on.

Minä kyllä tykkään. Syön Atrian makaronilaatikkoa kylmänä suoraan rasiasta.

Vierailija
25/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punakaali 0,99 €/kg

Keräkaali 0,99 €/kg

Omena 0,69 €/kg

Porkkana 0,69 €/kg

Yht. 3,36 €

Tuosta saa jo koko viikon salaatit. Halpoja kaali- ja porkkanaraasteita ne ruokalankin salaatit on. 

Rehut ovat tässä mutta entä se varsinainen ruoka eli liha-kana-kala?

Vierailija
26/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaa asioi kommarikaupassa

Meinaatko että K-kauppiaat on kommareita 😅

"Kupittaan Citymarketin kauppias tienasi 3,4 miljoonaa euroa vuonna 2023" 

Suomen kauppojen duopoli on yhtä kuin kommunismi, meillä vielä valtion tuilla

Vierailija
27/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä palsta nykyään jokin Atria - Citymarket mainoskanava, kai maksavat sitten tuntuvia korvauksia näistä mainoksista? Ja mitä lukijoille maksetaan kun luemme näitä mainoksia?

Vierailija
28/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punakaali 0,99 €/kg

Keräkaali 0,99 €/kg

Omena 0,69 €/kg

Porkkana 0,69 €/kg

Yht. 3,36 €

No ne Atrian laatikot. Mikäs se ketjun aihe olikaan? 

Vierailija
29/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä palsta nykyään jokin Atria - Citymarket mainoskanava, kai maksavat sitten tuntuvia korvauksia näistä mainoksista? Ja mitä lukijoille maksetaan kun luemme näitä mainoksia?

Sori, ei ollut tarkoitus mainostaa just Cittaria. Varmaan vastaavia tarjouksia muuallakin. Lidlissäkin on halpoja laatikoita. 

Ap

Vierailija
30/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on hirveitä, en ottaisi ilmaiseksikaan. Maksalaatikko kuin jotain epäilyttävää koiranruokaa. Mä suosin Saarioista.

Opiskelijaruokalan makaronilaatikko tai lihaperunasoselaatikko on ihan samaa tavaraa, maksaa 3 €/annos. 

Siihenpä saa päälle salaatit, leivät ja ruokajuomat. Tulee siis huomattavan paljon edullisemmaksi kuin euron eines.

Porkkanaa ja kaalia saa jopa kilon eurolla. 

Hah, tuossa ruokala-ateriassa säästää myös omat ruoanlaittoajan ja -kustannukset kuten käytetyn sähkön. Jos lasket kaikki kulut yhteen, kyllä tuo opiskelija-annos tulee huomattavasti halvemmaksi kuin euron eines.

Vierailija
31/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset syövät luokattoman huonosti. Eikö edes makaronilaatikkoa jaksa itse tehdä?

Imen munaa mieluummin

Miten sä taivut? 

Vierailija
32/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin on. Syön niitä kylmänä kaksi kerralla suoraan alkuperäispakkauksesta haarukalla.

Vierailija
33/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaa asioi kommarikaupassa

Voi tuota nykynuorison yleissivistystä!

Vierailija
34/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maksalaatikko on koiranruokaa. En tosin yhtään eineslaatikkoa suostuisi laittamaan suuhuni vapaaehtoisesti. Teen ruoan aina perusraaka-aineista.

Vierailija
35/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijaruokalan makaronilaatikko tai lihaperunasoselaatikko on ihan samaa tavaraa, maksaa 3 €/annos. 

Siihenpä saa päälle salaatit, leivät ja ruokajuomat. Tulee siis huomattavan paljon edullisemmaksi kuin euron eines.

Hah, tuossa ruokala-ateriassa säästää myös omat ruoanlaittoajan ja -kustannukset kuten käytetyn sähkön. Jos lasket kaikki kulut yhteen, kyllä tuo opiskelija-annos tulee huomattavasti halvemmaksi kuin euron eines.

Opiskelija-asunnoissa sähkö (ja usein vesikin) sisältyy hintaan. Kyllä tulee halvemmaksi. Ja jos nyt vaikka vaan mikroon laittaa niin eihän se kuluta oikein mitään. 

Vierailija
36/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tule ruokalassa halvemmaksi. 

0,50 ruoka + max 0,50 salaatti, leipä ja maito jotain kymmeniä senttejä korkeintaan. En laske kaalin pilkkomiselle ja porkkanan kuorimiselle hintaa. 

Vierailija
37/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaisin on yleensä hernekeittoa ja pikkupala pannaria. Ei kannata silloinkaan käydä ruokalassa. 

Vierailija
38/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti 0,6 euroa kilo,ja on hyvää ja terveellistä myös.

Vierailija
39/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö haluaa lääkärimiehen ja käy siksi lääkiksen ruokalassa. Olen yrittänyt sanoa että menisi mieluummin oikiksen tai kauppakorkean ruokalaan, siellä on miehiä vähän enemmän. Ja lääkärit kuitenkin pariutuu vaan keskenään. 

Vierailija
40/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punakaali 0,99 €/kg

Keräkaali 0,99 €/kg

Omena 0,69 €/kg

Porkkana 0,69 €/kg

Yht. 3,36 €

Kanankoivet 3kpl alle 3e,siis euron kappale,muikut oli 3,90kg,norjan lohi 5,99,sianliha etuneljännes 2,99 kg,pakastin on keksitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi