Cittarissa Atrian laatikot 1 €
Käskin opiskelijan hakea. Yhdestä syö kaksi ateriaa.
Kommentit (42)
K-raudassa pahvilaatikot 0,5€ kpl.
Vierailija kirjoitti:
Ne on hirveitä, en ottaisi ilmaiseksikaan. Maksalaatikko kuin jotain epäilyttävää koiranruokaa. Mä suosin Saarioista.
Kyllä Atrian makaronilaatikko on ihan hyvvee.
Nuo ovat lähes syömäkelvottomia. Siksi ne ovat usein euron tarjouksissa, koska ne eivät tee normihinnalla kauppaansa, jäisivät kaikki hävikkiin.
Vierailija kirjoitti:
En koskaa asioi kommarikaupassa
Sittari ei ole kommarikauppa. Elanto on.
Vierailija kirjoitti:
En koskaa asioi kommarikaupassa
Meinaatko että K-kauppiaat on kommareita 😅
"Kupittaan Citymarketin kauppias tienasi 3,4 miljoonaa euroa vuonna 2023"
Vierailija kirjoitti:
Ne on hirveitä, en ottaisi ilmaiseksikaan. Maksalaatikko kuin jotain epäilyttävää koiranruokaa. Mä suosin Saarioista.
Opiskelijaruokalan makaronilaatikko tai lihaperunasoselaatikko on ihan samaa tavaraa, maksaa 3 €/annos.
Yhdestä syö kaksi ateriaa? Onko se opiskelija joku linnunluinen hento tyttönen? Kyllä mä olen aina syönyt kerralla yhden enkä ole edes raavas mies vaan normipainoinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset syövät luokattoman huonosti. Eikö edes makaronilaatikkoa jaksa itse tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset syövät luokattoman huonosti. Eikö edes makaronilaatikkoa jaksa itse tehdä?
Imen munaa mieluummin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijaruokalan makaronilaatikko tai lihaperunasoselaatikko on ihan samaa tavaraa, maksaa 3 €/annos.
Siihenpä saa päälle salaatit, leivät ja ruokajuomat. Tulee siis huomattavan paljon edullisemmaksi kuin euron eines.
Jos rustoista ja limaista laatikkoa haluaa, niin Atria on oiva valinta.
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä syö kaksi ateriaa? Onko se opiskelija joku linnunluinen hento tyttönen? Kyllä mä olen aina syönyt kerralla yhden enkä ole edes raavas mies vaan normipainoinen nainen.
400 g laatikon yksin kerralla? Huhhuh. Mulle riittää jopa kolmesti, toki salaattia lisänä.
Nainen, 50 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihenpä saa päälle salaatit, leivät ja ruokajuomat. Tulee siis huomattavan paljon edullisemmaksi kuin euron eines.
2,5 eurolla saa vaikka kuinka isot kasat salaattia ja raastetta ja maitolasillisenkin jos sellaista haluaa. Taitaa suurin osa juoda kyllä vettä. Se ruokalan leipäkin on aina halvinta mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkanaa ja kaalia saa jopa kilon eurolla.
En muuten ymmärrä kuinka näin limaisia laatikoita on laillista myydä? Luulisi, että ruuan koostumukselle on joku vaatimus. Ei voisi vain myydä limaa boksissa.
"Käskin opiskelijan hakea. Yhdestä syö kaksi ateriaa". Riippuu ihmisestä. Mutta ihan sikojen ruokaa tuo on.
Vierailija kirjoitti:
"Käskin opiskelijan hakea. Yhdestä syö kaksi ateriaa". Riippuu ihmisestä. Mutta ihan sikojen ruokaa tuo on.
Vai niin. Sitä ihan samaa makaronilaatikkoa jne. Atria toimittaa lounasravintoloihin.
Mä ostan koirille maksalaatikkoa jouluksi, niiden herkkua.