Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittarissa Atrian laatikot 1 €

Vierailija
13.11.2024 |

Käskin opiskelijan hakea. Yhdestä syö kaksi ateriaa. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hirveitä, en ottaisi ilmaiseksikaan. Maksalaatikko kuin jotain epäilyttävää koiranruokaa. Mä suosin Saarioista.

Vierailija
2/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-raudassa pahvilaatikot 0,5€ kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaa asioi kommarikaupassa

Vierailija
4/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on hirveitä, en ottaisi ilmaiseksikaan. Maksalaatikko kuin jotain epäilyttävää koiranruokaa. Mä suosin Saarioista.

Kyllä Atrian makaronilaatikko on ihan hyvvee.

Vierailija
5/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat lähes syömäkelvottomia. Siksi ne ovat usein euron tarjouksissa, koska ne eivät tee normihinnalla kauppaansa, jäisivät kaikki hävikkiin.

Vierailija
6/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sittari ei ole kommarikauppa. Elanto on.

Vierailija
7/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että K-kauppiaat on kommareita 😅

"Kupittaan Citymarketin kauppias tienasi 3,4 miljoonaa euroa vuonna 2023" 

Vierailija
8/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijaruokalan makaronilaatikko tai lihaperunasoselaatikko on ihan samaa tavaraa, maksaa 3 €/annos. 

Vierailija
9/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä syö kaksi ateriaa? Onko se opiskelija joku linnunluinen hento tyttönen? Kyllä mä olen aina syönyt kerralla yhden enkä ole edes raavas mies vaan normipainoinen nainen.

Vierailija
10/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset syövät luokattoman huonosti. Eikö edes makaronilaatikkoa jaksa itse tehdä?

Vierailija
11/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset syövät luokattoman huonosti. Eikö edes makaronilaatikkoa jaksa itse tehdä?

Imen munaa mieluummin

Vierailija
12/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijaruokalan makaronilaatikko tai lihaperunasoselaatikko on ihan samaa tavaraa, maksaa 3 €/annos. 

Siihenpä saa päälle salaatit, leivät ja ruokajuomat. Tulee siis huomattavan paljon edullisemmaksi kuin euron eines.

Vierailija
13/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rustoista ja limaista laatikkoa haluaa, niin Atria on oiva valinta.

Vierailija
14/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä syö kaksi ateriaa? Onko se opiskelija joku linnunluinen hento tyttönen? Kyllä mä olen aina syönyt kerralla yhden enkä ole edes raavas mies vaan normipainoinen nainen.

400 g laatikon yksin kerralla? Huhhuh. Mulle riittää jopa kolmesti, toki salaattia lisänä.

Nainen, 50 kg

Vierailija
15/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihenpä saa päälle salaatit, leivät ja ruokajuomat. Tulee siis huomattavan paljon edullisemmaksi kuin euron eines.

2,5 eurolla saa vaikka kuinka isot kasat salaattia ja raastetta ja maitolasillisenkin jos sellaista haluaa. Taitaa suurin osa juoda kyllä vettä. Se ruokalan leipäkin on aina halvinta mahdollista. 

Vierailija
16/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porkkanaa ja kaalia saa jopa kilon eurolla. 

Vierailija
17/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ymmärrä kuinka näin limaisia laatikoita on laillista myydä? Luulisi, että ruuan koostumukselle on joku vaatimus. Ei voisi vain myydä limaa boksissa.

Vierailija
18/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käskin opiskelijan hakea. Yhdestä syö kaksi ateriaa". Riippuu ihmisestä. Mutta ihan sikojen ruokaa tuo on.

Vierailija
19/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Käskin opiskelijan hakea. Yhdestä syö kaksi ateriaa". Riippuu ihmisestä. Mutta ihan sikojen ruokaa tuo on.

Vai niin. Sitä ihan samaa makaronilaatikkoa jne. Atria toimittaa lounasravintoloihin. 

Vierailija
20/42 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan koirille maksalaatikkoa jouluksi, niiden herkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi