Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tosiaan olla mun kasvatustaidoista kiinni?

Vierailija
20.02.2007 |

Kun äitini papattaa aina, miten huonosti olen kasvattanut 5v tytön, joka tekee joka asiasta numeron, ei kuuntele mitään, heittäytyy kuuroksi/tyhmäksi/väkivaltaiseksi aina miten nyt parhaaksi katsoo. On milloin arestipenkissä, omassa huoneessa latautumassa yms. Toisaalta pikkusiskonsa 3,5v ei tee mitään tuollaista, vaan aina on puhumalla saatu asiat selviksi.

Tänä aamuna kun äitini tuli vahtimaan 5v tyttöä, että voin viedä nuoremman lääkäriin niin tietysti 5v teki asiasta numeron. Huusi ja kirkui, että hän haluaa lääkäriin. Luulisi olevan mukavampaa kotona mummin kanssa, mutta ei. Siinä ihmeteltiin kun nuorempi ei ollut moksiskaan, veti vain haalaria päälle. Luulisi hälle itkun tuleen kun ei saanut jäädä mummin kanssa. No, lähtö siis huipentui siihen, että mummi totesi minun käsitelleen vanhempaa lasta liian epämääräisesti/epäjohdonmukaisesti, joten siitä on tullut tuollainen hermoheikko?!

En siinä lähtökiireessä jaksanut alkaa asiasta tivaamaan. Todellako olen onnitunut ryssimään toisen ihan pilalle?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kasvatus vaikuttaa ja pitäisi löytää kullekin mukulalle käsittelylinja joka toimii. Mutta varo ettei pienempi joudu jäämään isomman jalkoihin ja siksi ole niin kiltti, kun joutuu aina kestämään toisen raivarit.

Vierailija
2/2 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että olet tehnyt mitään väärin. lapsen luonteissa kuten aikuistemkin on suuria eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän