Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

joudutteko ikinä lainailemaan rahaa lastenne

Vierailija
20.02.2007 |

säästöpossuista tai tileiltä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan sitten tietty takaisin.

Vierailija
2/7 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä sentään palautan ne, toisin kuin mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki raha mikä on lapsen nimissä olevalla tilillä, on lapsen omaisuutta, riippumatta siitä kuka ne rahat sinne on tallettanut. Lapsi ei voi lainata rahaa keneltäkään/kenellekään, joten en tietenkään lainaa lapsilta. Meillä ei onneksi talous ole koskaan ollutkaan ihan niin tiukilla, että olisi tarvetta ollut. Silloin kun olen töissä talletan osan lapsilisistä lasten omille tileille, hoitovapaalla pidän kaiken omissa nimissäni, niin ei tarvii sitten lainailla takaisinpäin.

Vierailija
4/7 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuus olisi, mutta siitä joutuisi maksamaan siis että nostaa rahaa sieltä tileiltä.

JA mä olen päättänyt että käytän enemmin visaa kuin otan lapsilta

Vierailija
5/7 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edellisen asunnon takuuvuokra palautuu, niin sitten menee sinne heti ne rahat

Vierailija
6/7 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bussilla jonnekin, eikä ole itellä rahaa, niin tietty otetaan lapsen possusta. Matka voi olla vaikka hänen lääkärireissunsa. Ja reissun jälkeen maksetaan heti takas

Vierailija
7/7 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei onneksi niin vaan pysty pois ottamaan eikä käyttämään.

Lasten tileiltä joskus otetaan rahaa esim uuteen sänkyyn, uusiin rattaisiin, uuteen pyörään jne.. Josku johonkon laskuunkin, mutta pyrin silloin palauttamaan rahat takaisin.

Tilillä olevat rahat on ns käyttörahoja, mutta rahastot lapset saa vasta aikuisena, esim ensiasunnon käsirahaan ja ajokorttiin tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan