Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin samaan kaupunginosaan jossa pojan perhe asuu. Nyt miniä kuulemma alkanut puhumaan muutosta.

Vierailija
12.11.2024 |

Voiko tämä olla enää tottakaan? Vihaako hän minua, vai mistä ongelmasta voi olla kyse?

Olen siis aivan normaali anoppi, en mikään kyylä. Lähellä poikani asuinpaikkaa sattui olemaan sopiva rivitaloasunto vapaana.

Neuvoja?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pisti silmään tuo rivitalo.

Vierailija
2/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miniät katalia, pahansuopia. Yrittävät käännyttää miehensä lapsuudenperhettään vastaan.

Vierailija
4/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta.

Vierailija
5/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätökseni tässä elämässä oli se, kun 5 v sitten päätin miniäkokelaan tavattuani, että en ole pojan perheen kanssa missään tekemisissä. Näin minua ei voi syyttää juoruilusta, seläntakana puhumisesta, kiusaamisesta, kotirauhan rikkomisesta, lastenlasten eriarvoisesta kohtelusta jne.

En tiedä, mitä miniä miettii tai mihin aikoo muuttaa, en tiedä asuinpaikkaansa enkä tekemisiään. Ei kuulu minulle, ei kiinnosta.

Vierailija
6/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras päätökseni tässä elämässä oli se, kun 5 v sitten päätin miniäkokelaan tavattuani, että en ole pojan perheen kanssa missään tekemisissä. Näin minua ei voi syyttää juoruilusta, seläntakana puhumisesta, kiusaamisesta, kotirauhan rikkomisesta, lastenlasten eriarvoisesta kohtelusta jne.

En tiedä, mitä miniä miettii tai mihin aikoo muuttaa, en tiedä asuinpaikkaansa enkä tekemisiään. Ei kuulu minulle, ei kiinnosta.

Oliko hän sitten täysin yhteistyökyvytön ihminen?

Vierailija
7/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nykyään yhteydessä enemmän kuin ennen muuttoa, niin syy on muutossasi. Jos et, niin syy ei ole sinussa.

Vierailija
8/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin suomalaista.

Vierailija
9/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinua ei kiinnosta myöskään poikasi tekemiset etkä ole hänen kanssaan missään tekemisissä? Mitä nyt miniästä, mutta kai nyt lapsesi elämä kiinnostaa?

Vierailija
10/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
11/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmasti.

Vierailija
12/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et myöskään tiedä, missä poikasi asuu? Ei kuulu sinulle eikä kiinnosta?

Vierailija
13/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että sinä olet muuton syy? Mikä oli oman muuttosi syy?

Vierailija
14/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikö ongelma pojan perheen muutto kauemmas on sinulle jos kerran et erikseen muuttanut ollaksesi lähellä?

Vierailija
15/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kaupunki olisi kiva (nyt on kaikki oma ja puolison suku kaukana) mutta sama naapuristo voi henkilöstä riippuen olla vähän too much. Eikä siihen mitään inhoa tarvita. 

Vierailija
16/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikö ongelma pojan perheen muutto kauemmas on sinulle jos kerran et erikseen muuttanut ollaksesi lähellä?

Miniä tekee kiusaa. Epäilen. Haluaa kauaksi minusta.

Vierailija
17/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuttosi myötä useammin tekemisissä, tai sattuuko päivittäinen kävelysi kulkemaan poikasi kodin ohi?

Vierailija
18/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainitaan aloituksessa.

Vierailija
19/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tapaa noin tunnekylmiä ihmisiä. Olet varmaan tosi onnellinen elämässäsi, onnea! 

Vierailija
20/48 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitaan aloituksessa.

Jos kerran muutit muuten vaan niin ehkä hekin.

"En ole kyylä" on keskustelun valossa vielä epävarma lausunto, jos muiden muutot kuitenkin noin paljon kutkuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä