Mieheni pojan saappaasta löytyi viinapullo
Siivosin eteistä ja siirsin nurkassa olevia mieheni pojan saappaita. Joku outo paino siellä, ja katsoin sinne: votkapullo puolillaan. Tuo nyt ei paljoa arvoituksia jätä, mieheni piilopullo. Kyllä oli hyvin keksitty piilopullo: en koskaan koske noihin saappaisiin tietenkään ja poika harvoin noita tarvitsee. Ja jos tarvitsee, mies tietty ottaa pullon sieltä siksi aikaa pois.
Asun mieheni kanssa yhdessä ja poika on täällä joka toinen vklp.
Ottaisitteko puheeksi? Noita piilopulloja voi olla muuallakin. Olen muutenkin ollut huolissani mieheni läträämisestä, koistispäiviä ollut töistä pari kertaa/vuosi ja joitain menojen perumisia viinan takia tullut vuosittain. Ikää meillä on 32 ja 37 v. Hän käy kuitenkin töissä, mutta silti kyllä mietityttää olenko avoliitossa tulevan alkoholistin kanssa. Asunto on yhteinen.
Ja pojan pullo se ei ole. Poika 14 v eikä todellakaan juo. Mies kyllä :(
Isälläni näitä piilopulloja oli äidiltä salaa ties missä enkä olisi uskonut että minusta tulee piilopullomiehen avokki. Meillä on yhteinenkin lapsi 4v, ja senkään takia en haluaisi erota.
Kommentit (36)
Anna ihmisen juoda, ei se jano juomatta lopu.
Ei sentään käynyt kuin ukkovainaalle joka myös piilotti saappaaseen pullon, mutta ei sitten kännipäissään muistanut kumpaan
No siltähän tuo näyttää, jos tarvitsee salassa juoda, kyllä luulisi sinun jo haistavan, jos enemmän naukkailee.
Pidä huoli vaan omista asioistasi, KYYLÄ!
Eikö ukko kestä sinua selvinpäin? Järjestä joku kohtaus vielä ja ukko maksaa sinut pois asunnostaan.
No onhan tuollainen piilottelu oire jostain. Ja yksikin kankkuspäivä töistä tai viinan takia peruttu meno on liikaa. Kyllä mä ottaisin puheeksi. Miksi tuntee tarvetta piilotella niitä pulloja? Onko hänellä itselläänkin ajatus, että alkoa menee liikaa?
Mies ainakin on avoliitossa kytän kanssa ja todennäköisesti nalkuttajan, kun kerran täytyy piiloitella pulloja.
Vierailija kirjoitti:
No siltähän tuo näyttää, jos tarvitsee salassa juoda, kyllä luulisi sinun jo haistavan, jos enemmän naukkailee.
Eiköhän se syy ole ap:n asenteessa ja käytöksessä enemmän kuin miehensä juomisessa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ainakin on avoliitossa kytän kanssa ja todennäköisesti nalkuttajan, kun kerran täytyy piiloitella pulloja.
Tämä. Ilmeisesti AP:n äiti on ollut samanlainen riivinrauta, kun isänsäkin on piilopulloja harrastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se syy ole ap:n asenteessa ja käytöksessä enemmän kuin miehensä juomisessa.
Jaa kun äijällä krapulapäiviä sun muuta oharia niin ongelma on vaimossa. Just.
Ota puheeksi. Kyllähän tuossa kaltevalla pinnalla ollaan.
Sinä et voi miehesi juomista lopettaa, joten pelasta itsesi ja lapsesi. Turhaa siihen on jäädä pitämään kulisseja ja mahdollistamaan toisen etenevää alkoholismia.
Minun vaimo piilotti pullon ratsastussaappaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa kun äijällä krapulapäiviä sun muuta oharia niin ongelma on vaimossa. Just.
Siltähän tuo vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen jossa piilo oli vessanpöntön siinä vesisäiliössä. Muovinen niin ei hajonnut eikä kolissut. Sinne muistaakseni mahtui niitä parikin, jos halusi eri lajeja pitää salaisessa
kätkössään.
Miettikää minkälainen tilanne olisi jos isännän jäljiltä löytyisi piilotettuja banaaneja sitten banaanin kuoria vaikka mistä? Olisiko siinä syytä huolestua?
Normaalia miehen toimintaa. Miehet on aina käynyt "tallissa hevosta katsomassa". Jotkut vässykät nauttii sivistyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Miehen ei kuulu ottaa vastuuta omasta tekemisistään. Aina parempi syyttää muita.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä piilotti lahjaksi saamansa viinipullot asekaappiin. Muuten äiti olisi juonut ne kaikki. Kun äiti sitten luoli, kesti aika pitkään, kun isä siirsi ne pullot keittiön kaappiin. Siellä ovat nyt korkkaamatta kohta 10v. Tuskin ovat enää edes juotavaa ainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun isä piilotti lahjaksi saamansa viinipullot asekaappiin. Muuten äiti olisi juonut ne kaikki. Kun äiti sitten luoli, kesti aika pitkään, kun isä siirsi ne pullot keittiön kaappiin. Siellä ovat nyt korkkaamatta kohta 10v. Tuskin ovat enää edes juotavaa ainetta.
Miten meni noin niinkuin omasta mielestä? Meni täysin hyvät viinit etikaksi, vaikka äitivainaasi olisi voinut valmistaa niistä hyvää fiilistä ja kusta.
Mitä se sinulle kuuluu kun ei ole sinun pullosi?