Mies, vakuutatko totuudenvastaisesti rakastavasi naista, jos nainen haluaa antaa pillua vain, jos mies rakastaa häntä.
Minun on tehnyt mieli pillua, mutta nainen on estellyt ja inttänyt, että rakastanko häntä. Nainen on halunnut antaa vain, jos mies on tositarkoituksella halunnut häntä. Olen tuntenut pelkkää himoa naista kohtaan, mutta vakuutellut rakastavani häntä, että olen saanut pillua. Jälistäpäin olen potenut huonoa omaatuntoa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mies on pakotettu valehtelemaan tässä asiassa, mutta se on onneksi helppo homma koska sitä ei tarvitse koskaan mitenkään todistella tai täsmentää, joka olisikin mahdotonta. "Rakkaus" on vain kiertoilmaisu kaikille niille keskinäisille sopimuksilleen jotka pari laatii (kirjallisesti, sanallisesti, sekä olettamalla) kun menevät yhteen.
Niinhän sitä nuorempana ja tyhmänä luulee. Mutta ajattelepa kun olet vanha etkä kiinnosta enää ketään. Olet valehdellut koko elämäsi ja juossut vaan pi**un perässä ja sitten vanhana oletkin ihan yksin eikä kukaan välitä sinusta. Rakkaus jää sinulta kokonaan kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Mies on pakotettu valehtelemaan tässä asiassa, mutta se on onneksi helppo homma koska sitä ei tarvitse koskaan mitenkään todistella tai täsmentää, joka olisikin mahdotonta. "Rakkaus" on vain kiertoilmaisu kaikille niille keskinäisille sopimuksilleen jotka pari laatii (kirjallisesti, sanallisesti, sekä olettamalla) kun menevät yhteen.
Aviollinen "rakkaus" loppuu siinä samassa jos aviomies piipahtaa paremman naisen sylissä, tai jos aviovaimo alkaa pihtaamaan seksiä taikka märehtii itsensä rumapainoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä nuorempana ja tyhmänä luulee. Mutta ajattelepa kun olet vanha etkä kiinnosta enää ketään. Olet valehdellut koko elämäsi ja juossut vaan pi**un perässä ja sitten vanhana oletkin ihan yksin eikä kukaan välitä sinusta. Rakkaus jää sinulta kokonaan kokematta.
Kun aviomies on vanha, on yleensä myös aviovaimo vanha, sellainen katkera ja pirullinen, seksuaalisuutensa menettänyt wanhusnainen, jotka joukolla kerääntyvät tämmöisille foorumeille suu vaahdossa sättimään ex-miestään, sekä mieskuntaa, taukoamatta. Elän mieluimmin ilman sellaista taakkaa.