Mies, vakuutatko totuudenvastaisesti rakastavasi naista, jos nainen haluaa antaa pillua vain, jos mies rakastaa häntä.
Minun on tehnyt mieli pillua, mutta nainen on estellyt ja inttänyt, että rakastanko häntä. Nainen on halunnut antaa vain, jos mies on tositarkoituksella halunnut häntä. Olen tuntenut pelkkää himoa naista kohtaan, mutta vakuutellut rakastavani häntä, että olen saanut pillua. Jälistäpäin olen potenut huonoa omaatuntoa.
Kommentit (44)
Tietysti jos se kannattaa eli seksi on hyvää, tyydyttävää. Rakkauttakin on monenlaista, tunnen pikkuisen rakkautta useampaakin naisystävääni kohtaan ja usein kun nähdään niin naidaankin.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti jos se kannattaa eli seksi on hyvää, tyydyttävää. Rakkauttakin on monenlaista, tunnen pikkuisen rakkautta useampaakin naisystävääni kohtaan ja usein kun nähdään niin naidaankin.
Rakkautta on monenlaista, kyllä, mutta kannattaa varmistaa että vastapuoli ymmärtää asian samoin kuin sinä. Nimittäin jos ei, niin satutettu nainen on aina vaarallinen, vaikket sitä omahyväisyydessäsi uskoisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihastumista, hullaantumista ja rakastumista, tunnen kyllä niitä tunteita, mutta rakkaus, mitä se on? Jotain mikä jatkaa rakastumista, mutta kun itselläni se tunne katkeaa ihastumiseen/rakastumiseen/hullaantumiseen, tai siis näiden loppumiseen, niin yhäkään en tiedä mitä on rakkaus.
(Hankalaa tämä lainaaminen täällä.)
Sanat saavat merkityksensä kussakin käytössä, joten tässä keskustelussa rakkaudella tarkoitettaneen rakastumista.
Mutta kirjoitetaan nyt sitten pari sanaa rakkaudestakin.
Rakastan iltateetä. Juon sitä jokailta, ja se on positiivinen, toistuva kokemus iltaisin. Koska juon sitä joka ilta, ei se anna suuria kiksejä mutta on osa elämää.
Ihmistenvälisessä rakkaudessa toteutuu hyväntahtoisuus (asioita ei jaeta palveluksena kaupalla vaan molemmat tekevät toiselleen hyvää koska rakastavat toista), luottamus ja sitoutuminen. Osittain se on päätös, osittain "fiilis" että kuuluu olla toisen kanssa ja niin on hyvä. Tosiaan tässä keskustelussa on aika vähän tekemistä rakkauden kanssa.
Aikamoiseksi on nykymaailma mennyt, huh huh...
Tää on samaa sukua tuoreelle tutkimukselle, jonka mukaan n. joka neljäs mies ajattelee, et nainen ansaitsee kokemansa väkivallan :O Jonkin asteista henkistä väkivaltaahan tuo rakkaudesta valehtelukin on.
Kylmää, kovaa, rakkaudetonta :(
Vierailija kirjoitti:
Aikamoiseksi on nykymaailma mennyt, huh huh...
Tää on samaa sukua tuoreelle tutkimukselle, jonka mukaan n. joka neljäs mies ajattelee, et nainen ansaitsee kokemansa väkivallan :O Jonkin asteista henkistä väkivaltaahan tuo rakkaudesta valehtelukin on.
Kylmää, kovaa, rakkaudetonta :(
Ainahan näitä helppoheikkejä on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Että pikkusen kun rakastaa voi isosti valehdella saadakseen mitä haluaa? Onko naisystävät samalla linjalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi miehet kuvittelevat naisten haluavan aina rakkautta. Mitä se rakkaus on? Olen nainen ja panen kun huvittaa, mutta rakkaus??? Jos minulle vakuutetaan rakkautta niin tiedän sen olevan valetta. Se sana ehkä kuulostaa miehen korvissa kivalta?
Tunnevammaiset eivät "tarvitsekaan" rakkautta pannakseen. Terveet kyllä, mut itse en lähtisi tuollaiseen vääntämiseen. Aika näyttää, rakastaako toinen minua oikeasti, joten aikaa on otettava. Jokaisen, niin miehen kuin naisenkin kannattaa oppia hillitsemään himonsa tässä maailmassa.
seksiä rakastava, mutta ei todellakaan heti seksiä antava/ottava
Ihmiset on kautta aikojen harrastaneet seksiä toistensa kanssa rakkautta vähäisempien tuntemusten ohjaamina. Ehkä tunnevammaisuus tältä osin on sitten enemmänkin laji- kuin henkilökohtainen ominaisuus, jos seksissä ilman rakkautta siitä on kyse.
Siitä olen samaa mieltä että omat himot täytyy osata hallita, tähän kuuluu myös tietää milloin ne voi turvallisesti ketään, edes itseään, satuttamatta päästää valloilleen. Ilman seksiä ihminen pystyy elämään, mutta rakkautta toivottavasti riittää kaikille jossain muodossa.
Minulle mies vakuutti ennen panemista rakastavansa minua ja seuraavana viikonloppu hän oli viihteellä toisen naisen kanssa. Tällaisia on ainakin osa miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle mies vakuutti ennen panemista rakastavansa minua ja seuraavana viikonloppu hän oli viihteellä toisen naisen kanssa. Tällaisia on ainakin osa miehistä.
Menitkö esittäytymään naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minua hävetti, että olin antanut miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Minua hävetti, että olin antanut miehelle.
Kosta. Hän valehteli sinulle. Ei sinulla ole mitään hävettävää.
Vitut sie rakasta, sie vain persettä kyttäät!
Kyllä minä rakastan naista ainakin siihen asti kun on laitettu vaatteet takaisin päälle.
Kyllä ja kosinkin, jos antaa kakkosta ;)
Naisille joutuu usein valehtelemaan, se ilmeisesti kuuluu peliin.
Voit sanoa rakastavasi häntä jos saat pillua. Rakkaus on ikuista, kohde vaan vaihtuu
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on ikuista mutta kohde vaan vaihtuu
Totta hel.... vakuutan, pillu on otettava sieltä mistä sen saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi miehet kuvittelevat naisten haluavan aina rakkautta. Mitä se rakkaus on? Olen nainen ja panen kun huvittaa, mutta rakkaus??? Jos minulle vakuutetaan rakkautta niin tiedän sen olevan valetta. Se sana ehkä kuulostaa miehen korvissa kivalta?
Tunnevammaiset eivät "tarvitsekaan" rakkautta pannakseen. Terveet kyllä, mut itse en lähtisi tuollaiseen vääntämiseen. Aika näyttää, rakastaako toinen minua oikeasti, joten aikaa on otettava. Jokaisen, niin miehen kuin naisenkin kannattaa oppia hillitsemään himonsa tässä maailmassa.
seksiä rakastava, mutta ei todellakaan heti seksiä antava/ottava
Oletko aina osannut hillitä himosi vai onko ikä opettanut? Itse olin nuorempana hyvin impulsiivinen traumataustasta johtuen, mutta ikä ja ymmärrys elämästä ja ihmisistä on onneksi tasoittanut minua.
Rakkaus on sitä, että halua,etkä pysty olemaan erossa toisesta ja olet valmis tekemään mitä tahansa toisen puolesta. Rakastua voi vaikka ensi suudelmasta.