Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko vielä "maatuska" nuket?

Vierailija
12.11.2024 |

Näitä oli kaikkien kodeissa yhdessä välissä. Se oli siis semmoinen puinen "äiti" minkä sisällä oli monta pienempää puista hahmoa

Outoa että näin unta viime yönä tämmöisestä vaikka en ole edes muistanut koko hommaa vuosiin.

Minusta ne oli hienoja, saakohan enää mistään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä? Kyllä niitä myydään edelleen! Mulla on useampi, ja itse asiassa meillä on appiukon peruja laatikollinen. Heh. Lisäksi mulla on maatuska-avaimenperä, jonka sain venäläiseltä opiskelijalta.

Vierailija
22/25 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli kiva sellaista räpeltää. Olen miettinyt että sellainen olisi kiva omistaa. Harvoin niitä kirppiksellä tulee vastaan. Ja jos tulee niin pitäisi olla sopuhintaan siisti ja sellainen että osat kivasti loksahtaa kohdilleen ja että sisäkkäisiä nukkeja on paljon eikä vaan vaikka kolmea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikseltä ostin omani vuosia sitten. 

Vierailija
24/25 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tosiaan mummo toi kotiseutumatkalta Kannakselta, ei annettu lasten leikeihin  kun ei noista venäläisistä tiennyt aiemminkaan, millä myrkkymaalilla olivat maalattu. 

Vierailija
25/25 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli kotona. Missähän on nykyään? Muistan myös tuliaiskarkit,  joita Neuvostoliiton matkoilta sain. Minkä ihmeen takia joku matkustikin siellä niin usein..?