Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtuuko kaksi aikuista ja yksi alle kouluikäinen lapsi kaksioon?

Vierailija
12.11.2024 |

Eihän lapselle ole edes omaa huonetta? Nukkui vanhempien kanssa samassa huoneessa isompanakin vai? 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja veljeni saimme trauman kumpikin kun asuimme teineinä kaksiossa, 42 neliötä, vanhempien kanssa. Keittokomero oli ja pikkuinen kylppäri missä just ja just pystyi seisomaan, istuma-amme. Me veljen kanssa pienessä makuuhuoneessa kummallakin seinällä laverisängyt ja ikkunan edessä kirjoituspöytä. Vanhemmat nukkuivat olohuoneessa. Kauheaa oli. Veljellä on 400 neliön kaksikerroksinen talo nykyään ja minulla oli 250 neliöinen miehen kanssa. Leskeksi jäätyäni en meinannut millään vaihtaa pienempään. Sitten löysin 150 neliöisen talon jossa olen kuluneet 15 vuotta jo asunut. Omille lapsilleni oli itsestään selvää, että heille omat huoneet. Minulla on vieläkin trauma liian pienestä ruokapöydästä ja siksi minulla onkin kaksi metriä pitkä ruokapöytä ruokahuoneessa. Teininä ei voinut tuoda kavereita koskaan kotiin, ikinä en unohda. 

Vierailija
62/63 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tossa nyt on. Kun olin itse lapsi asuttiin nelihenkinen perhe kaksiossa. Sisarukset makkarissa, banhemmat nukkui olohuoneessa.  Olin noin 10v kun muutettiin isompaan asuntoon ja saatiin omat huoneet. En ymmärrä suuntausta että nuorilla vastavalmistuneilla pitäisi olla 200 neliön talot ja iso auto. Pienestä hissukseen suurempaan, pysyy talouskin paremmissa kantimissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kaksi ja hyvin mahdutaan asuntoon jossa kaksi keittiötä ja viisi huonetta plus pesutilat ja kodinhoitohuone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi