Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painon nousu ja karvojen kasvu naisella

Vierailija
12.11.2024 |

Onko näillä joku yhteys? Muutaman viime vuoden aikana olen lihonut noin 10kg ja leuan alle on ilmestynyt pari pikimustaa kovaa karvaa kasvamaan. Samoin leuassa on sellaista haituvaa, jota aiemmin ei ollut. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla koko aikuisikäni kasvanut ylimääräisiä karvoja jos missä,  paino noussut iän myötä,  joten ei se painokasn aina...

Stressin,  jännityksen  osuutta myös epäilen.

Eräs miesgyne sanoi että vain saksalaisesta perimästä kyse.

Todettiin mulla pco parikymppisenä mutta tuplasti vanhempana sitä ei enää löytynyt (???)

T. Sama

Nelikymppisenä munasolujen määrä voi olla jo hiipunut niin pieneksi ja oireetkin helpottavat, näin ei käy kuitenkaan kaikille pcos-potilaille. 

Miten Munasarjojen monirakkulaoireyhtymä voi kadota/parantua, en ymmärrä 

T.sama

Vierailija
22/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asialliset aivan normaalit aloitukset kerää poikkeuksetta aina alanuolia? Tämä palsta on kyllä yksi tautipesäke. 

Sitä minäkin ihmettelen, ikävää huomata kerta toisensa jälkeen, kuinka huonosti jotkut ihmiset voivat. Halutaan kirjoittaa todella ilkeästi, syyllistäen, arvostellen. Ei kyetä normaaliin keskusteluun, jossa keskustellaan ASIOISTA menemättä henkilökohtaisuuksiin (esim. aloituksen kirjoittajan tai jonkun kommentoijan persoonaan ja motiiveihin). Ap

Tuo on vähän sama kuin menisi johonkin lähiöräkälään ja sitten valittaisi, kun on niin vaikea saada kohteliasta ja rakentavaa keskustelua aikaiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla koko aikuisikäni kasvanut ylimääräisiä karvoja jos missä,  paino noussut iän myötä,  joten ei se painokasn aina...

Todettiin mulla pco parikymppisenä mutta tuplasti vanhempana sitä ei enää löytynyt (???)

T. Sama

Nelikymppisenä munasolujen määrä voi olla jo hiipunut niin pieneksi ja oireetkin helpottavat, näin ei käy kuitenkaan kaikille pcos-potilaille. 

T.sama

Google on ystävä.

Vierailija
24/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"PCOS aiheuttaa erilaisia oireita, jotka voivat vaihdella naisen hedelmällisen iän aikana. Oireet alkavat murrosiässä ja lievittyvät tavallisesti 40 ikävuoden jälkeen."

Vierailija
25/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asialliset aivan normaalit aloitukset kerää poikkeuksetta aina alanuolia? Tämä palsta on kyllä yksi tautipesäke. 

Sitä minäkin ihmettelen, ikävää huomata kerta toisensa jälkeen, kuinka huonosti jotkut ihmiset voivat. Halutaan kirjoittaa todella ilkeästi, syyllistäen, arvostellen. Ei kyetä normaaliin keskusteluun, jossa keskustellaan ASIOISTA menemättä henkilökohtaisuuksiin (esim. aloituksen kirjoittajan tai jonkun kommentoijan persoonaan ja motiiveihin). Ap

Tuo on vähän sama kuin menisi johonkin lähiöräkälään ja sitten valittaisi, kun on niin vaikea saada kohteliasta ja rakentavaa keskustelua aikaiseksi. 

Miksi tästä palstasta on sitten tullut "lähiöräkälä" ? 

Vierailija
26/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen näkemys. Itse ajattelen, että lähtökohtaisesti kellään ei ole oikeutta käyttäytyä epäkohteliaasti ilman syytä ketään kohtaan, oltiin sitten lähiöräkälässä tai vauvapalstalla. Mutta ymmärrän kyllä myös pointtisi. 

Vierailija
27/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"PCOS aiheuttaa erilaisia oireita, jotka voivat vaihdella naisen hedelmällisen iän aikana. Oireet alkavat murrosiässä ja lievittyvät tavallisesti 40 ikävuoden jälkeen."

Oireista puhutaan 

Vierailija
28/28 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Sama

T.sama

Google on ystävä.

"Voiko PCOS parantua?

Vaikka häiriöstä ei voi parantua," !!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän