Maahan muuton seuraus: Joka neljäs mies hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan
Varsinkin ulkomalais taustaisten suuri kasvu Suomessa johtanut siihen että neljännes alle 35v miehistä hyväksyy väkivallan naisia kohtaan
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-joka-neljas-alle-35-vuotia…
Kommentit (154)
Naiset on avoimen vihamielisiä miehiä kohtaan joten aika harva hyväksyy vastatoimet. Väkivalta itsessään on kuvottavaa enkä miehenä hyväksy en naisten vihamielisyyksiä suomalaisia kohtaan enkä miesten.
"Naiset on avoimen vihamielisiä miehiä kohtaan"
Ikävää jos sinusta tuntuu tuolta mutta tuskin nyt jokainen nainen on sinua kohtaan vihamielinen. Itse en ainakaan muista nyt heti yhtään naista joka olisi minua kohtaan ollut avoimen vihamielinen.
Missä kohtaa tuossa kerrottiin että asia on maahanmuuton seuraus?
Stagalas on kyllä ihan valkoinen kantis
Vierailija kirjoitti:
Ikävää jos sinusta tuntuu tuolta mutta tuskin nyt jokainen nainen on sinua kohtaan vihamielinen. Itse en ainakaan muista nyt heti yhtään naista joka olisi minua kohtaan ollut avoimen vihamielinen.
Naiset onkin toisiaan kohtaan ystävällisiä ja mm suosii toisiaan ja ulkomaalaisia reksytoinneissa, yhteinen vihankohde yhdistää.
"Naiset onkin toisiaan kohtaan ystävällisiä"
No minä ole mies. Eikä kukaan nainen ole minua kohtaan epäystävällinen. Johtuu varmaan siitä että minäkin olen ystävällinen muille ja käyttäydyn hyvin muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräässä lähi-idän uskonnossa tuo on erityisen hyväksyttävää
Muslimeita on väestöstämme noin 2% joten ei oikein vielä selitä tulosta.
Luulet, että kysely on toteutettu jossain muualla kuin pääkaupunkiseudulla? Ja luulet, että suomalaiset vastaa selkeään ansakysymykseen yhtä rehellisesti kuin asiasta ylpeät muslimit?
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa tuossa kerrottiin että asia on maahanmuuton seuraus?
Rivien välissä. Kun asiasta ei puhuta, se on varma merkki, että sitä piilotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Taisi tutkimuksesta jäädä pois oleellinen asia, vastaajien etniset taustat
Ja puoluekanta
Miehet on ymmärtäneet tasa-arvon vähän väärin.
Edelleenkin pienempää ei pidä uhata väkivalloin, koska se on epäreilu asetelma. Isompia voi halutessaan pistää kyykkyyn ja kyykyttää jos tilanne niin vaatii. Monet miehet käyttää väkivaltaa ja voimaa yleensä vain pienempiään vastaan.
Se ei ole ns. perinteistä käytöstä vaan kultuurimarxilainen tasa-arvon väärä käsityskuva.
Herrasmies on aina otellut kiistatilanteissa kaksintaistelun samankokoista tai isompaa vastustajaa vastaan ettei oma kunnia likaannu. Naisia, lapsia tai kevyempiä miehiä vastaan ei käytetä perinteisesti voimakeinoja. Muutoin oma kunnia likaantuu.
Oma isoisäni kertoi miten kaksintaistelu meni.
Aluksi sovittiin säännöistä ja otettiin todistajia mukaan ja turvamiehiä, jotka varmistivat ettei väijytystä tai joukkupahoinpitelyä tapahdu. Sitten valittiin aseet ja samaan aikaan käärittiin hihat.
Jos vastapuoli luovuttaa, niin herrasmiessäännöissä peli seis ja kättä päälle ja poskisuudelma molemmin puolin veljeyden osoituksen vuoksi. Naista ei koskaan suomalaisessa kultuurissa ole lyöty. Tasa-arvo on ymmärretty väärin.
Somen kasvattamat kakarat sekaisin kuin seinäkellot, yllättyneet nostaa kädet ylös. "Kunnian puolustaminen" taas valitettavasti kertoo ihan liikaa vastaajien etnisestä taustasta. Tulee kaksi ryhmää mieleen heti.
Vierailija kirjoitti:
Somen kasvattamat kakarat sekaisin kuin seinäkellot, yllättyneet nostaa kädet ylös. "Kunnian puolustaminen" taas valitettavasti kertoo ihan liikaa vastaajien etnisestä taustasta. Tulee kaksi ryhmää mieleen heti.
Some kasvattaa lapset, kun isovanhemmat ei jaksa ja vanhempien pitää tehdä töitä enemmän kuin veteraanit teki matalalla palkalla tietenkin korkeasti koulutettuina. Ennen sotien jälkeen kasvatti kadut joissa lapsilaumat liikkuivat valtoimenaan vapaan kasvatuksen metodeilla, koska vanhemmat kävivät töissä ja maksoivat sotaveroja tehden pitkää päivää. Suuri ikäluokka on sekaisin kuin seinäkello.
Kasvaneet kuin Pojat elokuvan kakaralauma. Sitten välissä on maltillisempi porukka joka sai elvyytystä hyvinvointivaltosta ja laadukkaan perusopetuksen peruskoulusta. Jos syntyi hyvään aikaan, niin sai koko paketin ja korkeakoulutuksenkin. Sitten tuli lama ja alkoi alaslasku.
Isovanhemmat on sekaisin kuin seinäkellot ja lapsenlapset on somen sontaamia.
Ei hyvä heilu ja ei tämä maltillinen ikäluokka kaikkea kykene paikkaamaan, vaikka hyvä moraali, koulutus ja kasvatus on heille valtion puolelta annettu. Kaikkeen ei kyetä, vaikka olemmekin superihmisiä ja parempaa ja kovempaa kuin veteraanien ikäluokka oli. Me teemme tällä hetkellä kaiken työn että lapsilla olisi hyvin asiat ja vanhuksilla olisi asiat kunnossa.
Ilman näitä ihmisiä olisi koko valtio jo romahtanut aikaa sitten ysärin laman jälkeen.
Miesten asenteet naisiin ovat "synnynnäisiä", biologisia, olivat jo ennen maahanmuuttoa. Hullua väittää muuta.
Todistavat vain sen, että miehet ovat itsensäkin mielestä eräänlaisia elukoita. Joskus muita lajeja pahoinpiteleviä ja syöviä villieläimiä. Joskus omaakin lajia kaltoin kohtelevia kannibalisteja. Joskus alistettuja kotieläimiä, koiria tms.
Miesten elukkamaisuudet me naiset olemme aina tienneet. Jotkut naiset pitävät alistamiaan puudeleita herttaisina, räjähteleviä petojaan miehekkäinä ja seksikkäinä... Tämä estää miesten oppimisen ihmisen tavoille.
Näistä ei ole kahta sanaa.
"Luulet, että kysely on toteutettu jossain muualla kuin pääkaupunkiseudulla? "
Tutkimuksen vastaajat oli valittu niin että he edustavat suomalaisia miesten jakaumaa eri asioiden, varmasti myös asuinpaikan, suhteen. Niinhän nuo tutkimukset yleensä tehdään.
Hitto mua huvittaa nää triggeroituneet miehet jotka vetää jotain prosenttilukuja kirjaimellisesti perseestään. Totuus sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset onkin toisiaan kohtaan ystävällisiä ja mm suosii toisiaan ja ulkomaalaisia reksytoinneissa, yhteinen vihankohde yhdistää.
Osut asian ytimeen: miehiä tosiaan yhdistää naisviha ja koska teillä on tapana projisoida omaa käytöstänne naisiin, luulette että naisiakin yhdistää miesviha samalla tavalla. Valitettavasti kuitenkin aika moni nainen edelleen luulee että miehet suurimmilta osin tahtovat naisille hyvää ja pitävät naisia yhtä arvokkaina kuin muita miehiä.
Laitoin kommentin, jossa linkit tilastokeskuksen sivuille = odottaa moderointia :D
Mutta pointti oli, että juuri tuossa ikäluokassa ulkomaalaiset miehet (lähi-itä + afrikka) on hyvin lähellä 23% koko väestön miehistä. Eli you do the math 🤔
Naisjärjestöt yhteistyössä -niminen yhdistys eli Nytkis ry toteutti kyselytutkimuksen osana Suomen väkivaltaobservatorion Valoa, ei väkivaltaa -kampanjaa tänä kesänä. Kyselyyn vastasi 1058 Suomessa asuvaa, 1879-vuotiasta miestä.
...
Tutkimus on toteutettu verkossa niin sanotussa online-paneelissa, jossa esitettiin monivalintakysymyksiä, väittämiä ja avovastauksia. Paneeliin kutsuttiin satunnaisotannalla tutkimuksen kohderyhmään kuuluvia vastaajia niin pitkään, että vastaajia on riittävä määrä. Tutkimuksen näyte on painotettu Tilastokeskuksen tietojen mukaan vastaamaan Suomen miespuolista väestöä.