Miten malttaisi pitää housut jalassa uuden miehen kanssa?
Haluaisin vähän himmailla tuon fyysisen puolen kanssa, mutta tuntuu välillä uskomattoman vaikealta.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on syynä siihen, että haluat himmailla? Tietenkään seksiä ei ole pakko harrastaa, mutta jotenkin tuntuisi, että jos sitä ei halua tai jos muuten kokee odottamisen paremmaksi, ei olisi vaikeuksia himmaillakaan. Silloinhan se himmailu on vaikeaa, jos ei sitä pysty perustelemaan itselleen mitenkään sellaisin perustein, jotka oikeasti itse allekirjoittaisi.
Koska haluan säilyttää suhteessa tietyn jännitteen mahdollisimman pitkään.
Ap
Ok, odotuksen aiheuttaman jännitteen siis. Kuinka pitkään haluaisit säilyttää sen?
Henk.koht. en ehkä ihan saa kiinni tästä. Olen kokenut, että jännite kyllä säilyy, vaikka seksiä olisi harrastettu, joskin se tietysti voi saada vähän erilaista sävyä. Itse koen, että jännite pikemminkin paranee. Mutta jokainen tekee kuten parhaaksi ja itselleen sopivimmaksi näkee. Luulisi, että kun sinulla on kerran selkeä syy tuohon himmailuun, pystyisit ihan hyvin sen toteuttamaan - himmailun siis. Jos se jännite painaa vaakakupissa enemmän kuin seksuaalinen halu, niin eikös riittäisi, että kerrot miehelle, että nautit siitä odotuksen aiheuttamasta jännitteestä ja et siksi kiirehdi.
Vierailija kirjoitti:
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Olen kylläkin mies
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on syynä siihen, että haluat himmailla? Tietenkään seksiä ei ole pakko harrastaa, mutta jotenkin tuntuisi, että jos sitä ei halua tai jos muuten kokee odottamisen paremmaksi, ei olisi vaikeuksia himmaillakaan. Silloinhan se himmailu on vaikeaa, jos ei sitä pysty perustelemaan itselleen mitenkään sellaisin perustein, jotka oikeasti itse allekirjoittaisi.
En ole ennen harrastanut homoseksiä
Ap
Härnää vähän ja aloita seksi, mutta keskeytä se kesken kaiken. Näin jännite vaan nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan säilyttää suhteessa tietyn jännitteen mahdollisimman pitkään.
Ap
Kerro miehelle, että seksi kuuluu vain avioliittoon.
Ei se nyt sitä tarkoita.
Ap
Ei tietenkään, mutta pieni valkoinen valhe sallittakoon, jotta jännite säilyisi mahdollisimman pitkään.
En nyt ihan ymmärrä mitä meinaat tällä.
Ap
Ei tietenkään, mutta pieni valkoinen valhe sallittakoon, jotta jännite säilyisi mahdollisimman pitkään.