Jos saisit kolme joululahjaa
MitÀ toivoisit? Hinnasta riippumatta. Vai toivoisitko jotakin aineetonta?
Kommentit (31)
En vietÀ Joulua mitenkÀÀn. Ei traditioita.
Ei mitÀÀn lahjoja. Turhuutta.
Kalaa. Ostan itse kaupasta itselleni.
Vierailija kirjoitti:
SelkeÀsti artikuloitua musiikkia radioon, Salkkarit pois televisiosta, tatuoinnit piiloon.
M 52
Lopeta radion kuuntelu, telkkarin katselu sekÀ osta vaatteita jolla saat ne tatuointisi peittoon
1. Barcelona- tuoli
2. Louis Poulsen- valaisin (se kaunein Stockmannilla roikkuva)
3. Liput Wienin uuden vuoden konserttiin ja hyvÀ hotelli
Ajankohtainen aihe. Olen jo muutaman vuoden ostanut itse itselleni lahjan. Nyt ajattelin ostaa useamman, vaikkei ole paljon rahaa, mutta olen ansainnut, eikÀ niitÀ kukaan muu minulle osta. Ostan tÀnÀ vuonna vÀhemmÀn tai halvempaa muille. En ole vielÀ pÀÀttÀnyt, mitÀ. EhkÀ joku ihana neule tai hyvÀ kirja.
Haluaisin kortin tai henkilökohtaisen viestin joltain kivalta ihmiseltÀ, siis etten itse laita ensin. Hymyn ja halauksen.
Tahtoisin Àidin neuloman villaneuleen, kummilapsen askarteleman kortin ja suklaata <3
Langattomat nappikuulokkeet, aidosta villasta villakangastakki ja laadukkaat mustat talvikengÀt.
Vierailija kirjoitti:
SÀhkökitara, hyvÀÀ tahtoa ja kavereita
MinĂ€ olen hyvĂ€ntahtoinen ja muutenkin ihan ok, solmikaamme siis palstakaveruus! SĂ€hkökitaran kanssa en voi valitettavasti auttaa. đ
1. MoottorisÀngyn 2. SeksiÀ 3. SeksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀhkökitara, hyvÀÀ tahtoa ja kavereita
MinĂ€ olen hyvĂ€ntahtoinen ja muutenkin ihan ok, solmikaamme siis palstakaveruus! SĂ€hkökitaran kanssa en voi valitettavasti auttaa. đ
Kiva, kaksi toivetta toteutuu đ oon sun palstakaveri tottakai!
Tottakai pitÀÀ toivoa rauhaa maailmaan ja terveyttÀ itselle ja lÀhipiirille.
Mutta jos tÀssÀ nyt itseÀ konkreetisti oli tarkoitus ajatella, niin kymppitonnin rahaa, jotta saisi laskuja ja velkoja edes murto-osan maksettua.
Jos tÀssÀ tarkoitettiin hiukan pienempiÀ lahjoja, niin yhden parfyymin haluaisin ja yhden kirjan.