Jääkö miehiä yleensä vaivaamaan, jos joku kiva nainen jää saamatta?
Siis ihan yleisellä tasolla, siirtyykö mies aina vaan sitten yrittämään seuraavaa jos tuntuu, että joku nainen ei irtoa hänelle vaikka miten yrittäisi?
Vai jääkö kaivelemaan?
Mulla oli yks mies tässä kierroksessa ja petyin kun kuulin, että oli tavannut jotain joka ei ollut vapaa aiemmin.. Oli ilmeisesti naimisissa kun oli jotain säätöä ja nyt nainen eronnut kuulemma virallisesti niin oli nähty kahvilla jossain.
Mä itse ajattelin, että kun peli on kerran menetetty niin se on miehen osalta siinä.
Olen pettynyt, että ei ollut ehkä sitten vielä yli tästä naisesta ja mua ehti jo tapailla jonkun aikaa. Olisi edes kertonut sitten.
Kommentit (38)
Ei haittaa eikä vaivaa. Pelkkää harmia on ollut ja ihan turhaa hommaa. Yksin paljon parempi.
Tänä kesänä tapailemallani miehellä kuulosti olevan kauheasti tuollaisia vaivaavia naisjuttuja, mm. joku huoltoaseman nätti myyjätyttö. Ei siinä mitään, mutta kun kertoi niitä vähän väliä, ja huomasin että ne ihan oikeasti harmittivat häntä. Enpä siinä tuntenut itseäni kovin erityiseksi.
Ei ole ikinä jäänyt, jos ei naista kiinnosta niin suunta seuraavaa kohti, turha jäädä murehtimaan yhden perään
En ole yhdenkään naisen perään haikaillut ikinä. Se on täysin turhaa hommaa. Oman ajan ja elämän tuhlausta. Tosiasia on, että naisia tulee ja naisia menee. Ei niiden tähden surra kannata lainkaan.
De Facto.
Paras tapa pettyä ovat parisuhde- ja rakkausviritykset. Ei mitään vaikutusta vaikka itse olisi tositarkoituksella rakentamassa loppuelämää yhdessä 💔
Vierailija kirjoitti:
En ole yhdenkään naisen perään haikaillut ikinä. Se on täysin turhaa hommaa. Oman ajan ja elämän tuhlausta. Tosiasia on, että naisia tulee ja naisia menee. Ei niiden tähden surra kannata lainkaan.
De Facto.
Kyllä näin! Tyhmintä on surra jotain naisia
Unohda se lunttu. Eikä se olisi sinulle sopinut luonteensa puolesta muutenkaan. Eikö se nyt tullut jo selväksi?
Lähtenyt se olisi kuitenkin, jos ei nyt, niin vuoden päästä ja sitten se vasta olisikin vtuttanut. Parempi näin.
Ei ole mitään syytä pettyä. Samaa roskaa kaikki vaan ovat eri muodossa.
Jää tok tietenkini. Mutta ei pitkään, sellaisesta vaivasta pääsee nopeasti yli. Vaivaa enemmän aiheuttaa ne mitä on jäanyt kokematta kun random daamit olisivat halunneet deittailla, mutta varattuna olen joutunut kieltäytymään. Siis nyt sinkkuna näitä muistelee millaista sen tai sen tyypin kanssa olisi ollut seurustella yms, mut joo nää on näitä, leikkiä ajatuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiseen on käyttänyt paljon aikaa ja vaivaa niin voi ottaa päähän. Jos joku yhden tai kahden tapaamisen muija jää väliin niin ihan sama. Mulla yks nainen särki jopa sydämen, kun valitsi toisen.
Ei kannata käyttää paljon aikaa ja vaivaa, jos homma ei etene vastavuoroisesti. Väsytystaktiikka ei toimi.
Tuotakn harmitti vain ajanhukka, ei se ettei päässyt tutustumasn js suhteeseen juuri tietyn naisen ja persoonsn kanssa.
Nuorempana kyllä. Näin vanhempana? - Eipä juurikaan, harvoin. Tulee vaan se tunne, et ei se/parisuhde tulisi onnistumaan kumminkaan eli luovutan kyllä vähän liian helpolla.
Naah, katotaanhan taas, kun seuraavan kerran käyn baarissa - saanko taas/vielä kerran naisen kuumaksi .... jää nähtäväksi, suunnitelma on jo valmiina :)))
...
Pitää sanoa kuin entiselle pomolle: Tuon (naisen) jos saisin yöksi viereen, niin ... . Pomo kuittaisi siihen: joko et muistaisi, mitä hänen kanssa pitäisi tehdä tai sitten nukahtaisit :))))
Pöh! Minulle riittää että antavat pesää. Miksi niitä omaksi pitäisi ottaa? Mihin tarkoitukseen?
Te runkkarit mitään naisia ole edes saaneet 😒
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä tapailemallani miehellä kuulosti olevan kauheasti tuollaisia vaivaavia naisjuttuja, mm. joku huoltoaseman nätti myyjätyttö. Ei siinä mitään, mutta kun kertoi niitä vähän väliä, ja huomasin että ne ihan oikeasti harmittivat häntä. Enpä siinä tuntenut itseäni kovin erityiseksi.
Kaverini on tuollainen, rakentelee aina pilvilinnoja jos joku nainen sille erehtyy edes hymyilemään. Sitten leukarinnassa kun kerta toisensa jälkeen saa niiltä pakit. Ei tunnu oppivan millään ja aivan selvästi kirjolla vaikka diagnoosi puuttuu. Oikein mukava noin muuten.
Ehkä silloin harmittaa vähän jos naisella on synnyttäjän lantio C kokoiset rinnat vihreät/ Siniset silmät ja hän ei ole blondi.
Muuten ei tunnu kyllä missään.
Vierailija kirjoitti:
Jää tok tietenkini. Mutta ei pitkään, sellaisesta vaivasta pääsee nopeasti yli. Vaivaa enemmän aiheuttaa ne mitä on jäanyt kokematta kun random daamit olisivat halunneet deittailla, mutta varattuna olen joutunut kieltäytymään. Siis nyt sinkkuna näitä muistelee millaista sen tai sen tyypin kanssa olisi ollut seurustella yms, mut joo nää on näitä, leikkiä ajatuksilla.
Hölmöähän se on jos suhteessa ollessa kieltäytyy irtopinpistä. Ota siitä vaan, mutta älä kerro siitä kotona mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmöähän se on jos suhteessa ollessa kieltäytyy irtopinpistä. Ota siitä vaan, mutta älä kerro siitä kotona mitään.
Kunnioitus puolisoa ja parisuhdetta kohtaan on niin ehdoton ja vahva kuten myös luottamuksen, että irtoseksin arvo on täysi nolla.
Vähän riippuu iästä ja kierrosta ;)
Jos timmi alle 23v ja ovulaatio menossa niin En ikinä unohda.
Kerran yhellä yli nelikymppisellä oli niin avoin etten edes kehtaa sanoa