valo, kristillinen deittisovellus
olen miettinyt, että pitäisikö tuota kokeilla.
Meneehän tässä yksin vaikka loppuelämä, ei siinä - ja myös viihdyn yksin ja pidän itsestäni. Kuitenkin jotain puuttuu, joskus jopa haaveilen että löytäisin jälleen ihmisen jolle uskaltaisin näyttää todellisen maailmani. Oman aidon itseni.
Siihen kuuluu aito lähimmäisen rakkaus, sellaiset "jalat maan pinnalla" tyyliset arvot. Ja niiden asioiden puolesta, joilla on oikeasti väliä. Uskaltaa olla niiden asioiden puolella.
En kiellä, etteikö elämä olisi kohdellut itseäni todella brutaalilla tavalla. Se on. Ja juuri siksi löysin lopulta rauhaa itseni kanssa kristillisistä arvoista. Tämä kuitenkin on itselleni henkilökohtainen asia, eikä se näy minusta päällepäin niinkään.
Kuitenkin jos vielä joskus yritän jotain kenenkään kanssa, täytyy olla alusta asti itse aito oma itsensä. Ja nämä yllä mainitut asiat muodostavat sitä mille itse elän.
Onko kellään kokemuksia? Vai onko se näillä tiedoilla ajanhukkaa? Löytyykö nykyään kaltaisiani ihmisiä edes?
Jätän sukupuoleni mainitsematta. Asia kiinnostaa ihan yleisellä tasolla
Kommentit (6)
Ei henkilökohtaista, mutta kaveripiiristä kyllä! Useampi avioliitto on sieltä löydetyn kumppanin kanssa solmittu. Viimeisimpänä Juuri luovuttamassa ollut ystäväni on löytänyt nyt hyvin potentiaalisen jutun sieltä. Ei siinä mitään menetäkään :)
Yhtä huono mitä Tinder. Kokeile toki.
Samat ghostaajat siellä ku tinderissäkin. Liekö sitten hengellisempiä haamuja? 😅
Minun kokemukseni mukaan valossa on samat ihmiset kuin tinderissäkin.
En itse elä aktiivisen kristittyä elämää, mutta kristilliset arvot minullakin lähellä sydäntä. Aika mahdottomalta tuntuu löytää samankaltainen ihminen. Sänkyyn pitäisi olla heti menossa, parisuhteessa ei edes haluta nähdä toista aitona haavoittuvaisena itsenä vaan aina laitettuna, timminä, huoliteltuna, aina menestyvänä, aina pärjäävänä jne.
Kokeile mieluummin pannaria eli happy pancakea.
Aina kannattaa kokeilla jos kiinnostaa, sillähän tuo asia selvinnee.