Lue keskustelun säännöt.
Mitsubishi Outlander! Hyviä ja huonoja puolia?!?!
Kommentit (3)
entä onko edessä matkustajan puolella airbagiä ja jos on niin saako sen pois " päältä" ? mahtuiskohan taakse isot vaunut?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en tiedä saako etuistuimen airbägin pois, luultavasti ei.
Vaunut mahtuvat varmasti taakse, on aika iso takatila
ja pelkästään hyviä kokemuksia: tosi mukava ajaa, ei jää jalkoihin koskaan, luotettava, vie suhteellisen vähän bensaa ( noin 10.5 kaupungissa ja 8.5 maantiellä ilman asuntovaunua). Hyvännäköinen, oikea maasturi (koko ajan 4-veto).
Huono puoli voisi olla se että on vaikea parkkeerata pieneen tilaan (parkkihalliin) kun kääntösäde aika laaja johtuen koko ajan päällä olevasta 4-vedosta