Kuinka saan pois vedet Baby Bornin sisältä???
Unohtui nukke yöksi kylpyammeeseen (kylvetettävä versio) ja sisällä on nyt vettä. Ei tulle pois potalle laittamalla. En löydä ohjekirjaa.
Kommentit (5)
Mä otin ne puuropussit pois. Ja kielsin lasta antamasta sille vettä kun kaikki paikat oli sitä saakelin vettä täynnä. Kerran juotti nukelle mehua. Nyt sit nukke varmaan homehtuu sisältä...argghhhh
En tosiaan naura pahalla, voin kuvitella itsenikin riehumassa Baby Born nuken kanssa (saamari, pitääkö tässä viel nukkejaki hoitaa lasten lisäksi?!:D).
Kiitos 2, tuli tarpeeseen!:D
Unohdin koko nuken ja koko asian, muistin vasta nyt että nukke on vesineen tuolla vessassa. Eli kokeilen tuota hölskyttämistä.
Tuli tuosta purkauksesta mieleen äitini, kun lapsina sisarusten kanssa vaadittiin akvaario, jonka myös lupasimme hoitaa. No äitihän sen lopulta joutui hoitamaan, ja antoi kuulla samanlaisen litanjan (muken tilalle akvaario), kunnes hävitti koko hökötyksen. :D
Ap.
kirppikseltä ja sinne sisään oli jätetty ne puurot homehtumaan ja haju oli kauhea. On avasin koko nuken ja purin sen syöttö/juotto koneiston sisältä kokonaan pois ja nyt sillä nukella on ihan kiva leikkiä tavallisen nuken tapaan.
Siis harvoin kiroilen mutta tuo saakelin nukke on saanut minut ihan hermoraunioksi. tyttäreni vuoden verran toivoi nukkea ja sai sen vihdoin joululahjaksi. mutta loppuiko se kitinä siihen? EI!!! sitä saamarin nukkea sitten pitää syöttää, juottaa, pestä: ruoat pitää laittaa, vaipat vaihtaa, venttiilit vääntää ja ties mitä. ja kuka sen kaiken tekee? MINÄ!
siis sen sanon että ihan vihoviimeinen paska-vehje tuo. aikuinen kuvittelee ostavansa lapselle sellaisen lelun, joka pitää lapsen virkeänä ja kiireisenä, että nyt tuo tyttö saa rauhassa hoidella nukkeaan kun on sitä niin kauan toivonut JA PASKAT! minulla saakeli monta tuntia on mennyt kun olen yrittänyt ottaa tolkkua kaikista saamarin venttiileistä ja muista ja yrittänyt pissattaa sitä nukkea.
nyt olen muutaman viikon saanut olla rauhassa, onneksi.
enkä siis tiedä, kuinka vedet sisältä saa pois, ellei se auta, että laitat venttiilin selästä pystysuoraan ' pissausasentoon' ja hölskytät jalkovälistä vedet pois.
kiitos kun sain avautua.