Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käveletkö lyhimmän vai pisimmän reitin kautta?

Vierailija
11.11.2024 |

Minä en oikein ymmärrä näitä, jotka oikovat nurmikon kautta ja menevät jopa aitojen yli. Itse annan bussin viedä muutaman pysäkin välin ohi ja sitten kävellen takaisinpäin, jotta saan kävellä. Kotiin tullessa välillä 3 pysäkkiä liian aikaisin pois bussista. Minulle ei vaan aukea tämä, että oikaistaan naapuritaloyhtiön pihan läpi ja sitten lähdetään erikseen lenkille tai mennään autolla kuntosalille juoksemaan juoksumatolle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten kiire on. Jos on paha ripuli otan sen lyhimmän reitin. Jos täytyy kuluttaa aikaa niin pisimmän. Yleensä jotain tuolta väliltä.

Vierailija
2/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina lyhimman kautta. Mulla on koira ja säästän ylimääräisen ajan sen kanssa ulkoiluun, joten muuten mennään oikopolkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitukseen sopivan. Jos kävelen kauppaan lyhintä reittiä matkaa on 400 m suuntaansa, maisemareittiä 700 m mutta Vladivostokin kautta kierrettynä 10 050 km...

Vierailija
4/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhimmän reitin kautta, kuitenkin siten etten oikaise taloyhtiön pihojen läpi tai aitojen yli vaan aivan normaalisti teitä pitkin. Töissä otan hyötyliikunnasta kaiken ilon irti, vapaa-ajalla en halua pitkittää jokaista kävelyreissua tarpeettomasti. Lenkille lähden juoksemaan, eikä se mielestäni ole verrattavissa parin pysäkin mittaiseen hyötyliikuntaan. 

Vierailija
5/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhimmän reitin kautta ja paskannutan koiran naapurin parkkipaikalle.

Vierailija
6/6 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sentään oiko nurmikoita pitkin, vaan maltan kulkea kulkuväylillä ja jos on oikein hyvä ilma, niin saatan autohallilta työpaikalle kävellä jopa pidemmän reitin kautta (näin tein juuri viime viikolla, kun oli niin ihana lämmin syysilma).