Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minut kasvatettiin huonosti

Vierailija
20.02.2007 |

mun vanhemmat lelli mua ostamalla mulle kaikki maholliset tavarat.. mulla oli kännykkä jo ala-asteella ja aina uusia vaatteita.. meillä oli uima-altaat ja pelit ja vehkeet. ne nukutti mua vielä kouluikäsenä ja sain nukkua välissäkin.. just yhtään ei ollu kuria...ihan normaali musta silti kasvoi, kyllä se maailma sit opetti...heh..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan sen takia susta on normaali tullutkin

Vierailija
2/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ikinä oppinut itse sitä käyttämään. Nytkin on Visa tapissa, vaikka olen 40 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla kovin vanha?

Vierailija
4/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

(se oli järjetön kapula)

mut siis pointtini oli se, että ei tarvi niiin kauheasti huolestua muitten kasvatustyylistä koska kyllä se maailma sit kouluttaa.

Vierailija
5/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaativat? Luultavasti et?

Vierailija
6/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistähän niin päättelet, että luultavasti en? olen menestynyt hyvin elämässä, päässyt kaikkiin opiskelu ja työpaikkoihin joihin olen hakenut. tuskin siis olen ainakaan huonosti käyttäytynyt.

Vierailija
7/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis toki on: hallitsee käytössäännöt. Mutta käytössäännötkin voi hallita täydellisesti ja olla silti " huonosti kasvatettu" ja pilalle hemmoteltu...

Omat pikku- ja isot kultani on ns. kasvatettu, ts. yläaste- ja lukioikäiseni osaavat käyttäytyä melkein tilanteessa kuin tilanteessa. Kättelyt, teitittelyt, ovien aukomiset, seisomaan nousemiset jne ovat hallussa. Mutta ovat siltikin melkoisen hemmoteltuja =). Ihania, mutta hemmoteltuja.

Vierailija
8/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli VAISTOVANHEMMUUS!!!

2007 muotia!!!

Vanhempasi ovat olleet edelläkävijöitä!!!

Vierailija
9/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoren tytön, jonka käytös on kyllä ihan kamalaa. Puhuu jatkuvasti vain itsestään, ei koskaan kysy muiden kuulumisia, olettaa kaikkien olevan hirveän kiinnostuneita hänestä. Ja kohtelee äitiään huonosti, komentelee ja haukkuu tätä, ja vaatii ostamaan itselleen asioita.

Vierailija
10/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koe itteäni nuoreksi tytöksi, yli 3vuotta naimisissa 2 lasta.

ap

Vierailija
11/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se kertoo paljon kasvatuksestaettäsulla on jo lapsia ja mies...

Vierailija
12/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiselle paras ikä tehdä lapsia on 18-25 vuotta joten mitä kummallista siinä? varsinkin jos on jo kaikki " puitteet" talot, autot jne kesämökkiä myöten niin mitä se kertoo? ei ainakaan pahaa mielestäni.

Vierailija
13/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin naimisiin 21-vuotiaana, 24-vuotiaana olin kahden lapsen äiti. Sittemmin olen *gasp* eronnutkin.

En ole trailor park trashiä, vaan ns. korkeakoulutetun perheen korkeakoulutettu vesa (lapset siis opiskeluaikoina, samoin naimisiin menoni), sittemmin ns. hyvin menestynyt elämässä. Lisäksi olen ns. hyvin kasvatettu ;-), mitä nyt käytöstapoihin tulee -- itsekeskeinen kyllä tiedosta olevani.

Mielestäsi ilmeisesti hyvin kasvatettu ihminen odottaa 35-vuotiaaksi, tai vähintään 28,9-vuotiaaksi ennen kuin saa lapsia?

Vierailija
14/14 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret tekevät lapsia taas nuorena eikä niinkuin me eli vitkutellaan viimeiseen asti ja sitten tarvitaan lapsettomuushoitoja :(

Tunnen moniakin 20-25 vee jotka pyöräyttävät lapsen kesken opiskelujen tai sitten heti valmistuttua. Minusta ihan viisasta toimia " normaalissa järjestykseesä" eli tehdä lapsia silloin kun parhaat mahdollisuudet saada lapsia, töitä ehtii hakea sitten kun lapsi päivähoitoikäinen ja opinnot saattaa loppuun.

Teiniäidit sitten taas eri juttunsa.

Vierailija:

ja se kertoo paljon kasvatuksestaettäsulla on jo lapsia ja mies...