Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te lapsettomat keski-ikäiset teette vapaa-ajalla?

Vierailija
11.11.2024 |

Niin? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan videopelejä ja lenkkeilen

Vierailija
2/7 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat, kotityöt, harrastukset...eipä työpäivän jälkeen ihan hirveästi vapaa-aikaa jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollailen täällä

Vierailija
4/7 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen koiran kanssa. 

Vierailija
5/7 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kolmen lapsen keski-ikäinen äiti.. kaksi on muuttanut omilleen, kolmas käy käytännössä nukkumassa täällä, mitä nyt siis opiskeluiltaan ja työltään ehtii. Että n tiedä, miten mun elämä käytännössä eroa alapsettomien keski-ikäisten elämästä? No toki isänpäivänä oli vilskettä taas, mutta arki on aika omien aikataulujen mukaan menemistä.

Vierailija
6/7 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt, kodin kunnostus ja ehostus, monta lemmikkiä, tietokonepelit, kuntosali, pyöräily, itsensä kehittäminen, shoppailu, elokuvissa, teatterissa ja keikoilla käyminen, musiikin kuuntelu, uusien reseptien kokeilu. Ei varmaan kaikki edes tullut mieleeni.

Vierailija
7/7 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei juuri ole vapaa-aikaa, koska teen kahta työtä. Nytkin viikonloppu meni töissä, ja seuraava keikka alkaa parin tunnin päästä. Parista ohjatusta liikuntaharrastuksesta pidän kiinni, käyn joka päivä kävelemässä tai juoksemassa ja luen paljon.

Molemmat työni ovat niin kiinnostavia, ja keskenään erilaisia, että teen tosi mielelläni.