Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pukeneet pienen tyttönne vaaleanpunaiseen ja pojan vaaleansiniseen? Itse olen.

Vierailija
11.11.2024 |

Niin suloisen näköisiä vaatteissaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Näköni on niin huono, etten näe ja lapset ei välitä. Puen heidän päälle milloin mitäkän riepua kaapista käteen sattuu osumaan. Parin tunnin käytön jäljeen molemmat ovat niin kurassa, että värillä ei ole väliä.

Vierailija
2/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mä värjäsin molemmille kirpparilta ostettuja vaaleita vaatteita mustiksi ja tumman violeteiksi. Tykkään goottityylistä ja väreistä, niin halusin lapsillekin sitä värimaailmaa. Mun lapset oli siis suloisia goottivauvoja <3 vaunutkin oli mustat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä oli paljon sinistä vaatetta. 

Vierailija
4/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen en. Se on niiiiin tylsää ja vanhanaikaista.

Vierailija
5/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Pitäisi hommata palstalta ensin se nainen että voisi ensin tehdä sen tytön ja pojan. 

Vierailija
6/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mun lapsilla oli värikoodatut huoneetkin. Pojalla vaaleandininen ja tytöllä vaaleanpunainen.

Tykkään itsekin vaaleanpunaisesta ja pukeudun siihen usein. On vaaleanpunaisia neuleita, huiveja ja muuta.

Vierailija
7/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat jo hyvin nuorina valita omat mieltymyksensä ja kappas vaan tyttö tykkää tyttöjen vaatteista ja poika poikien vaatteista.

Vierailija
8/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin poikia itsellä, mutta heillä oli myös mm. kirkkaan punaisia vaatteita. Ja paljon valkoista, beigeä, vihreää jne. Mutta joo, varmanain valtaosin sinisiä vaatteita pitivät, ei tosin vaaleansinisiä, itse en ole pastellivärien ystävä yhtään. Nyt ovat aikusia ja edelleen näyttäisi selkeät perusvärit olevan heidän suosikejaan, ainakin vaatteissa. 

Vierailija
9/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä pääosin vaaleanpunaista, pinkkiä ja vaalean lilaa + kaikenlaiselle glitterit ja kimalteet vaatteissa, pojalla taas enemmän tummansinistä, vihreää, keltaista, oranssia. Ovat itse näitä valinneet. 

Vierailija
10/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tytöllä on vaaleanpunaista ja pojalla sinistä. Mutta myös paljon valkoista ja muutama vaaleankeltainenkin vaate löytyy. Käytän yksinomaan puuvillaisia ja villaisia vaatteita. Valkoiset puuvillavaatteet ovat siitä hyviä, että ne voi pestä korkeassa lämpötilassa ja pysyvät näin ihanan raikkaan ja puhtaan näköisinä.

Vierailija
11/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et pukenut toisin päin. Muutoin heidät olisi piakkoin pitänyt viedä sukupuolenvahdosleikkaukseen...

Vierailija
12/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, tarkoituksellisesti.

Vauvalla hennon vaaleankeltainen on nätti. Sitä meillä on suosittu nutuissa ja päähineissä.

Valkoinen samoin.

Vierailija
13/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni toivoi, etten mummuna ostaisi hänen inhokkiväriään tyttärentyttärelleni eli pinkkejä vaatteita. Kuinkas ollakaan, tyttärentyttäreni kertoi minulle päiväkodissa pukiessaan ulkovaatteita päälleen, että hänen lempivärinsä on pinkki! Nykyään kyseisellä tytöllä on monen väristä vaatetta, mutta pinkki (sekä vaaleanpunainen) on edelleen mieluisa väri hänelle. 

Omat tyttäreni puin aikoinaan erivärisiin vaatteisiin, enkä muista että heillä olisi ollut  vaaleanpunainen mitenkään lempiväri. 

Vierailija
14/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksetonta. Tytölle aina vaaleanpunaista ja pojalle vaaleansinistä. Blaah. 

Pikkulapset nauttivat väreistä, mutta äiti haalistaa ne pliisuiksi. 

Vierailija
15/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni toivoi, etten mummuna ostaisi hänen inhokkiväriään tyttärentyttärelleni eli pinkkejä vaatteita. Kuinkas ollakaan, tyttärentyttäreni kertoi minulle päiväkodissa pukiessaan ulkovaatteita päälleen, että hänen lempivärinsä on pinkki! Nykyään kyseisellä tytöllä on monen väristä vaatetta, mutta pinkki (sekä vaaleanpunainen) on edelleen mieluisa väri hänelle. 

Omat tyttäreni puin aikoinaan erivärisiin vaatteisiin, enkä muista että heillä olisi ollut  vaaleanpunainen mitenkään lempiväri. 

Todennäköisesti tyttärentyttäresi on kuullut päiväkodissa muilta tytöiltä, että heidän lempivärinsä on pinkki ja pinkki on tyttöjen väri jne. Ryhmäpainetta nääs. Niin se mieli muuttuu...

Vierailija
16/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni lempiväri oli sininen, ja poikani taas punainen. 

Mutta ei mitkään hempeät sävyt, vaan vahvat. 

Vierailija
17/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön puin siniseen ja pojat vaaleanpunaiseen. Vaaleanpunainen on vieläkin nyt jo aikuisen poikani lempiväri.

Vierailija
18/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä fiksaatio vaaleanpunaiseen näkyy monilla vielä koulussakin. Alkaa näyttää jo aika typerältä jollain kymmenvuotiaalla, kun kaikki vaatteet ja välineet on kuin vauvalla.

Vierailija
19/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkkiä oli tytöilläni paljon, sillä sitä oli paljon saamissamme kierrätysvaatesäkeissä. Myös "poikien vaatteita" käyttivät/käyttävät. 11-vuotiaani tykkää pastelleista, etenkin vaaleanpunaisesta ja kaikesta söpöstä. Isosiskonsa maku on ollut jo pitkään melko erilainen. Kunnioitan heidän mieltymyksiään, enkä tuputa omia suosikkejani.

Vierailija
20/21 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puin tytölleni tarkoituksella keltaisia ja vihreitä vaatteita. Kuravaatteetkin hankin tummansinisinä. Hän leikkikin paljon poikien kanssa. Nyt aikuisena hän tulee hyvin toimeen miesten kanssa, mutta pukeutuu yllättävän naisellisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi