Kulttuurikeskus Metsola Hyvinkäällä tuhoutui tulipalossa
Suomen äärioikeiston päämaja paloi Hyvinkäällä
Talo ei tuhoutunut täysin, mutta kärsi selvästi laajoja vahinkoja.
Suomen äärioikeiston päämaja paloi Hyvinkäällä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010824150.html
Kommentit (35)
Kulttuurikeskus??? Minkä lehden läppä tuo oli?
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten noille sattuu vahinkoja tulitikkuleikeissä
Putinisteille sattuu aika paljon vahinkoja nykyään. Niiden kannattaisi varoa sen mahorkkansa kanssa.
Olikohan putin määrännyt kanallissosialistit nimeämään tönönsä venäjän karhun mukaan vai halusivatko inbecil-poitsut vain nuoleskella putinin lerppukikkeliä?
Aika pienesti ns. äärioikeisto elelee, surkea pieni talo/teollisuushalli hyvinkääläisellä teollisuusalueella päämajana. Vasemmistoliiton puoluetoimisto on arvokkaalla paikalla Helsingin Suvilahdessa ja aika mahtavassa tiilipalatsissa. Puhumattakaan demareiden Graniittilinnasta. Oikein pelottaa tuo ns. äärioikeiston vaikutusvalta.
Samaa mieltä olen. Nössönasset ovat surkeita luusereita.
Siellä oli ollut joku nyhverönassukoiden välinen tappelu 19.10. Nasseluolan palo liittyy varmaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kulttuurikeskus??? Minkä lehden läppä tuo oli?
Samaa läppää kun mies sanoo olevansa nainen!
Joku oman viiteryhmän sisäinen reviirikiista? "En leiki enää sun kanssa!"
Vierailija kirjoitti:
Joku oman viiteryhmän sisäinen reviirikiista? "En leiki enää sun kanssa!"
Saattaa myös olla, että persut kostivat pomonsa pekka Katajan murhayrityksen.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin mukaan valvontakamerat oltiin spraymaalattu, eli tuhopoltto kyseessä.
Mä sanoisin, että vuokrapetos tai vakuutuspetos. Onneksi nämä tutkitaan aina huolellisesti. Jos vuokralainen on aiheuttanut rakennukselle tuhoa (sehän oli ilmeisesti käyttämättömänä, eli liekö rikottu lämmitysjärjestelmä tai tukittu viemärit tms?), hän tietenkin olisi korvausvelvollinen omistajalle.
Sellaisen vahingonteon peittelyä voisi yrittää tuhopoltolla. Sitten voisi mölistä, että öhöö, meillä on vihollisia, höhöö.
En minä keksi, mitä motiivia kellään muulla kuin asianomaisella vuokralaisella olisi sytyttää palo tyhjään taloon.
Sinimustasilmä -liike epäili entisen PVL:n jäseniä tulipalosta. Kertoivat nziluusereiden maalittaneen kiinteistön omistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarin mukaan valvontakamerat oltiin spraymaalattu, eli tuhopoltto kyseessä.
Mä sanoisin, että vuokrapetos tai vakuutuspetos. Onneksi nämä tutkitaan aina huolellisesti. Jos vuokralainen on aiheuttanut rakennukselle tuhoa (sehän oli ilmeisesti käyttämättömänä, eli liekö rikottu lämmitysjärjestelmä tai tukittu viemärit tms?), hän tietenkin olisi korvausvelvollinen omistajalle.
Sellaisen vahingonteon peittelyä voisi yrittää tuhopoltolla. Sitten voisi mölistä, että öhöö, meillä on vihollisia, höhöö.
En minä keksi, mitä motiivia kellään muulla kuin asianomaisella vuokralaisella olisi sytyttää palo tyhjään taloon.
Äärioikeistolaiset ovat kyvyttömiä älylliseen toimintaan, joten saattoivat polttaa tönönsä ilman mitään järjellistä motiivia. Pari vuotta sitten yksi PVL-nasse löi kätensä irti kirveellä, koska halusi lopettaa runkuttelun.
Nyt vaan kaikki äärioikeistoaktiivit tarkkaan seurantaan, niin selviää mihin kaikkiin rötöksiin ovat syyllistyneet.
Voi kuinka surullista, ilmeisesti ei kuolonuhreja?