Suski Kuorosesta tuli mieleen että suomalaiset ne ovat herrapelkosta ja vähän yksinkertaisia ihmisiä..
Kaikki haukkuu Suskia vaikka eihän se Mattikaan viaton uhri tässä ole.
Herra käytti naista hyväkseen ja jätti sitten kylmästi. Takuulla ois kieltänyt edes ikinä tavanneensa koko naista jos ois vaan pystynyt.
Itasanomatkin, keskustalaisten asialla, käy raivoisasti Suskin kimppuun. Kyllä hävettää tää suomalaisten nöyryys.
Kommentit (15)
poliittisin tarkoitusperin, tosin tavallinen kansa ei sitä naiviudessaan ja hyväuskoisuudessaan ymmärrä.
Ihan esimerkkinä vaan tämä ole-hiljaa-adressi. Jos kerran kyseinen naikkonen on niin mitätön eikä hänen lausuntonsa ja kirjansa oikeasti muka kiinnosta ketään, niin miksi, oi miksi, siitä koko ajan kohistaan ja vauhkotaan? No siksi varmaan kun hän kehtasi loukata palvotun pääministerin yksityisyyttä. Eikä ne paljastukset edes olleet kovin pahoja.
Paitsi toimittajat ja media, jotka jatkuvasti pitävät häntä esillä julkisuudessa. Ja sitten väitetään pokkana, että kansa haluaa tietää... Kun kansa ei oikeasti halua... siksi tämä adressikin syntyi. Yhtä paljon se taisi olla tarkoitettu toimittajille kuin SK:llekin...
kansaa hämmästyttää miten joku jaksaa ja jaksaa ja juttu muuttuu matkan varrella.
mitä muita on:
1 jätti tekstarilla -> nyt jäikin parkkipaikalle
2 ainoa haastattelu eikä jatka julkisuudessa -> kymmeniä juttuja senkin jälkeen
muualla maailmassa on lehtiäkin jotka ovat erikoistuneet tälläsiin kiss and tell juttuihin esim. Englannissa näitä on vaikka kuinka.
En usko että Vanhanen tee rikosilmoitusta, ei hänelle mitään haittaa tästä koidu, harmia pikkasen mutta ei haittaa.
Monet politiikasta tietämättömät av-mammatkin ovat nyt vankkumattomia Vanhasen kannattajia.
Vierailija:
Monet politiikasta tietämättömät av-mammatkin ovat nyt vankkumattomia Vanhasen kannattajia.
Minä pidän SK:n toimintaa typeränä, epäreiluna ja lapsellisena, mutta ei se minusta Vanhasen kannattajaa tee. Nimim. ikinä en ole Keskustaa äänestänyt... Jonkinsortin sääliä kyllä tunnen miestä kohtaan.
että pönttö ei pulputa puolta vuotta, kun siteä on kerran käyty vetäisemässä :)
oikean Miehen ei tarvii valehdella saadakseen naista.. eikä oikea Mies edes käytä naisia hyväkseen.
SK on yksinkertaista valkoista roskaväkeä, joka on pistänyt median ja toimittajan täysin polvilleen ja vedättää niitä 6-0.
Oletko sinä jotenkin yksinkertainen??
Ei siihen mitään " herranpelkoa" liity jos sitä naikkosta pitää tyhmänä kanana. Kuka aikuinen, fiksu ihminen käyttäytyy suhteen päättyessä kuin tuo Kuronen???? Sinä ehkä, mutta jo aloituksesta voi päätellä että et ole aikuinen tai fiksu
ihan hulluina, ja myynti housee heti, jos on Kurosesta juttua lehdessä. EIHÄN se Susan itse sinne lehtiin kirjoita, vaan toimittajat kirjoittaa, koska se MYY.
Minulla oli ehkä suurin piirtein yhtä pitkä suhde aikoinani erään ministerin kanssa. Ministeri oli naimisissa, ja muutenkin koko juttu pidettiin molemminpuolisesti salassa (pari ystävää puolin ja toisin tiesi). Minä en ole ikinä hiiskahtanutkaan asiasta muutoin, mutta mitä sanoo tämä nyt jo entinen ministeri: " aion kirjoittaa kaikesta muistelmissani" . Kii´tti vaan...
ja naurettavasti.
Silti:
- en kärsi herrapelosta
- seuraan politiikkaa
- en ole koskaan äänestänyt Keskustaa enkä äänestä
- en ole mikään Vanhanen-fani
Ihmisillä on todellakin suhteellisuuden taju hukassa. Tottakai Susan on hölmö kun meni julkaisemaan sen kirjan ja muutenkin lavertelemaan, mutta kyllä kansa on reagoinut vähän turhan rajusti siihen nähden mitä se nainen oikeasti on sanonut ja tehnyt. Sitten tämmöiset rikolliset kaukojuhantalot ja kähmijä-ahteet ja pahoinpitelijä-kuuskosket sen kun porskuttavat ja ketään ei kiinnosta.
Mua vain tympii tuollaiset julkisuudenhakuiset ja rahanahneet ihmiset. Kuronen on tehnyt itsestään aikamoisen pellen, mutta en mä kyllä Vanhastakaan millekään jalustalle nosta.