tunnistus palstalta
oletteko te tunnistaneet tuttuja tältä palstalta?
Muutaman kerran on jokin tarina tai juttu vaikuttanut sellaiselta, että se täsmää hyvin paljon ellei täysin tuntemiini henkilöihin tavalla, joka on saanut vakuuttuneeksi siitä, että kyseiset henkilöt ovat käyneet kirjoittamassa tänne nimenomaisesti.
Kommentit (18)
Useinkin kirjoittelen tänne asioita jotka tympii mitään peittelemättä ja jollain kierolla tavalla jopa toivon että minut tunnistettaisiin.
Kyllä se voi olla mahdollista mutta ei kuitenkaan välttämättä ole tuttavasi.
Kerran olin avautumassa tänne eräästä asiasta, mutta melko nopeasti aloin ajattelemaan, että tämä on liian tunnistettavissa. Joten aloin lause lauseelta muuttaa sitä hieman, kuitenkin niin, ettei ns. punainen lanka muuttuisi, ainakaan liikaa.
Lopulta päätin, että en julkaise koko viestiä, koska sitä ei pystynyt järkevästi muuttamaan niin, että ydinsanoma olisi säilynyt tarpeeksi.
Tälläkin hetkellä kutkuttaisi avautua eräästä asiasta mutta sitä ei voi niin kirjoittaa etteikö tunnistettaisi.
Sivustolla käy noin 1-4 miljoonaa käyttäjää kuukausitasolla.
Mä muuttelen tarinoitani ja niiden merkityksettömiä yksityiskohtia aina niin, ettei niitä voi yhdistää muhun.
Vierailija kirjoitti:
Pup pa! 🥸🥸🥸
Ou jee! 🥳😎
Vierailija kirjoitti:
Jotkut silti elää tiukassa harhassa ettei täällä kirjoittele kuin muutama ja etenkään miehiähän täällä ei ole kuin ne 5 inceliä
Välillä toivon,että tunnistaisi ja tuntisi huonoa omaatuntoa
Eli asenne ollut evvk
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin hetkellä kutkuttaisi avautua eräästä asiasta mutta sitä ei voi niin kirjoittaa etteikö tunnistettaisi.
Heti alkoi kiinnostamaan. Kerro edes, että mihin se liittyy?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut silti elää tiukassa harhassa ettei täällä kirjoittele kuin muutama ja etenkään miehiähän täällä ei ole kuin ne 5 inceliä
Ja tietysti täällä kirjoittaa vain "av-mammat" eli riihimäkeläiset kouvolatukkaiset kolmen adhd-lapsen yksinhuoltajat (lapset eri isille) jotka harrastavat tatuointeja ja siideriä.
Kukaan keskiluokkainen ei koskaan kirjoita täällä, eihän.
Sattumalta kun itse kertoilin melko rehellisesti eräästä henkilöstä niin tänne ilmaantui nimistäni henkilöä halventava ketju, taisi osua ja upota.
Vierailija kirjoitti:
Mä muuttelen tarinoitani ja niiden merkityksettömiä yksityiskohtia aina niin, ettei niitä voi yhdistää muhun.
Niin minäkin. Sitten kommentoijat tarttuvat niihin muuttamiini yksityiskohtiin ja alkavat kysellä lisätietoja niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N8 kävijämäärä kyllä on eri asia kuin kirjoittajien määrä. Hädin tuskin viitsin tätäkään näpytellä kun kaikki vaan poistuu. -eri
Kyllä olen tunnistanut, ja minut on tunnistettu. Tää palsta on kuin Seiska-lehti ennen vanhaan. Kukaan ei myönnä lukevansa tätä, kuten ei sitäkään aikoinaan. Paitsi mun kaverit ja moni tuttu ovat myöntäneet, ja sillä olemmekin tunnistaneet toisemme. Ei me hävetä tätä toisillemme.
Aika paljon täällä kirjoitellaan ihan nimillä, joten ei tosiaankaan voi olla tunnistamatta.
AP, oletko se sinä?