Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä alkanut salaamaan asioita

Vierailija
10.11.2024 |

Todella läheinen ystävä. Ennen olimme kuin siskot. Nyt hän elää todella salaista elämää... Etääntynyt myös. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ei ole ystävä 

Vierailija
2/17 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim mitä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sil on kumppani, anna olla ja lähde omille teille. Ja älä vastaa jos ottaa myöhemmin yhteyttä.

Vierailija
4/17 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä 

Vierailija
5/17 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista naispuolisista kavereistani tiedän heti että on sutinaa kun whatsapissa häviää paikallaoloajat.

Vierailija
6/17 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, minkä ikäisiä olette? Kuulostaa teineiltä. Tietysti ystävä salaa asioita, koska jokaisella on yksityisyys. Myös kavereilla.

Vierailija
7/17 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista naispuolisista kavereistani tiedän heti että on sutinaa kun whatsapissa häviää paikallaoloajat.

😂

Vierailija
8/17 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Tämä on kyllä niin yleistä että huvittaa.

Vierailija
9/17 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän siis salaa? 

Vierailija
10/17 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut hänen asioistaan muille? Oma ystäväni juoruilee minulle muiden asioista, niin arvelen että hän juoruilee minunkin asiani. En siis halua kertoa kovin luottamuksellisia asioita.

Vierailija
11/17 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut muualta tiettyjä asioita, jotka selittää ystävän muuttuneen käytöksen. Olen vain jotenkin pettynyt, että en olekaan hänelle ilmeisesti niin hyvä ystävä kuin hän on antanut ymmärtää, kun en ole voinut olla tukena hänelle, vaan salaillaan . Yhteistä matkaa takana 15 vuotta ja tällainen salailu ja muuttunut käytös hiertää välejä... 

Vierailija
12/17 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama. Miehen myötä ystävä muuttui todella paljon minua kohtaan, jolle ennen kertoi kaiken. Ylin yksi viimeisistä jolle kertoi/kertoo uudesta miehestä, kuulin toiselta ystävältä ettei vaan halunnut kertoa minulle, ja myöhemmin että siksi kun hävettää että on tän miehen kanssa (mies on tehnyt kamalia juttuja joista kaikki tietää). Tein saman, eli lopetin yhteydet, en viitsi säästä ja niistä näistä jutella kun voin sitä tehdä vaikka naapurinkin kanssa. Ei ole sama ihminen enää niin ei ole edes ikävä. Mitäs sun ystävä salailee? 

Vierailija
13/17 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole velvollisuutta avata koko elämäänsä, vaikka olisi kuinka läheinen ystävä. Jonkun osa-alueen voi haluta pitää itsellään tai on joku toinen, jonka kanssa voi olla parempi puida jotain tiettyjä asioita. Ei ystävyys ole mikään yksinoikeus kaikkeen tai muukaan velvoitesuhde. Ystävyyssuhteetkin voivat muuttua eikä niiden tarvitse silloinkaan loppua. 

Vierailija
14/17 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut muualta tiettyjä asioita, jotka selittää ystävän muuttuneen käytöksen. Olen vain jotenkin pettynyt, että en olekaan hänelle ilmeisesti niin hyvä ystävä kuin hän on antanut ymmärtää, kun en ole voinut olla tukena hänelle, vaan salaillaan . Yhteistä matkaa takana 15 vuotta ja tällainen salailu ja muuttunut käytös hiertää välejä... 

Kuulostaa siltä, että puhut ystäväsi asioista hänen selkänsä takana. Useimmat eivät pidä siitä.

Vierailija
15/17 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama. Miehen myötä ystävä muuttui todella paljon minua kohtaan, jolle ennen kertoi kaiken. Ylin yksi viimeisistä jolle kertoi/kertoo uudesta miehestä, kuulin toiselta ystävältä ettei vaan halunnut kertoa minulle, ja myöhemmin että siksi kun hävettää että on tän miehen kanssa (mies on tehnyt kamalia juttuja joista kaikki tietää). Tein saman, eli lopetin yhteydet, en viitsi säästä ja niistä näistä jutella kun voin sitä tehdä vaikka naapurinkin kanssa. Ei ole sama ihminen enää niin ei ole edes ikävä. Mitäs sun ystävä salailee? 

Oletko sellainen "ystävä", joka arvostelee ystävänsä puolisot? 

Vierailija
16/17 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi! Ei ystävän tarvitse avautua kaikista asioistaan. 

Vierailija
17/17 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sellainen "ystävä", joka arvostelee ystävänsä puolisot? 

Joo olin, sanoin että hän ansaitsee paljon parempaa kohtelua mieheltään.