Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupa käydä vieraissa

Vierailija
10.11.2024 |

Kenellä on parisuhteessa keskinäinen lupa mennä sänkyyn tiettyjen julkkisten kanssa mikäli siihen tulee tilaisuus?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lupa pitää olla nimenomaan julkkiksen kanssa puuhailuun, jollei muiden kanssa.

Mulla on ollut flirttiä yhden tunnetun naisnäyttelijän kanssa, kun on sama harrastus. Olis aika kiusallista, jos menisin vierailemaan hänellä ja paparazzit ottaisi kuvia, varattu kun olen.

Vierailija
2/8 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ja olen käyttänyt lupaa ruskaretkillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saa tavata Elvistä, niin monesti kun haluaa.

Vierailija
4/8 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lupa pitää olla nimenomaan julkkiksen kanssa puuhailuun, jollei muiden kanssa.

Mulla on ollut flirttiä yhden tunnetun naisnäyttelijän kanssa, kun on sama harrastus. Olis aika kiusallista, jos menisin vierailemaan hänellä ja paparazzit ottaisi kuvia, varattu kun olen.

Eihän ne tavisten kuvia eikä nimiä julkaise ellei tämä tule itse julkisuuteen. Esimerkiksi tämä Marinin mies oli vain joku kampaaja ja naama pikselöity, kunnes alkoi esiintymään Marinin instassakin.

Tai tämä kauramiljonäärin rötösrouva oli nimetön ja kasvot pikselöity eikä sen rikoksista kerrottu mitään, kunnes se päätti mennä johonkin naistenlehteen parisuhdehaastatteluun.

Vierailija
5/8 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli illanvietossa jossa vieraissa oli monta kuuluisuutta, ehdotin hänelle ettei tarvitse olla seinäruusu, voi mekon riisua jos on sellainen tilaisuus, ei jää kaduttamaan. Myöhemmin ei tunnustanut antaneensa parastaan, mutta tiedä nyt hänestä?

Vierailija
6/8 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on sellainen sääntö. Julkkis jonka kanssa menisit sänkyyn jos saisit luvan. Nyt se lupa on annettu.

Vierailija
7/8 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kysyin vaimolta että jos JLo tulee meidän kylille, niin saanko nusasta. Vaimo sanoi, että ehdottomasti niin paljon kuin vaan haluaa. Eli lupa on. 

Vierailija
8/8 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kysyin vaimolta että jos JLo tulee meidän kylille, niin saanko nusasta. Vaimo sanoi, että ehdottomasti niin paljon kuin vaan haluaa. Eli lupa on. 

Juuri näin. 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi