Tein testin miehelleni että pettäisikö se jos tulisi tilaisuus.
Valitettavasti mies olisi pettänyt. Pyysin ystävääni iskemään miestäni ja ehdottelemaan sille yhteistä yötä. Valitettavasti mieheni olisi lähtenyt ystäväni mukaan. Nyt täytyy keksiä miten pääsen eroon miehestäni niin ettei tule mitään draamaa.
Kommentit (63)
Olen minäkin testannut miehiä eikä miehet selvinneet testistä.
Ei miehet ikinä selviä tuollaisesta testistä, mies on varsin simppeli olento. Pimppi nyt vaan kiinnostaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen. Ihan. Joka. Ikinen.
impotentit ehkä vähemmän ennenkuin saavat hommattua erektiolääkettä.
Miehet on pettäjiä ja eikkoja. On se kumma. kun samanlainen värkki kaikilla naisilla!
Vierailija kirjoitti:
Naisista vain 99%.
Tottakai, aina naidaan jos tilaisuus tulee.
Ei tuota voi kutsua edes testiksi, mies ei koksaan kieltäydy jos nainen on edes jotakuinkin viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on pettäjiä ja eikkoja. On se kumma. kun samanlainen värkki kaikilla naisilla!
Jännitys lisää intoa
Sun miehesi on tyhmä. Kannattaakin heivata.
Fiksu nainen saa paremman.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota voi kutsua edes testiksi, mies ei koksaan kieltäydy jos nainen on edes jotakuinkin viehättävä.
Tämä hajottaa pään! Te olette ahdistavia. Teidän kanssa särkyy sydän.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni ei ole seksuaalisesti aktiivinen. Olen nyt neljän seksittömän vuoden jälkeen kertonut hänelle, etten aio kieltäytyä, jos minulle tulee mahdollisuus seksiin toisen ihmisen kanssa luontevasti. Hän ei ole asiaa kommentoinut tai puhunut kyseessä olevan siten pettäminen, joten koen olevani vapaa toimimaan sopivassa tilanteessa.
Seksittömyys parisuhteessa ajaa usein haluttoman etua, joten eikö mieskin ole siten ihan vapaa vuosien jälkeen seksiin toisen ihmisen kanssa.
Jos toinen haluaa jäädä itse suhteeseen, vaikka tietää tilanteen, se on hänen päätöksensä. Samoin kuin seksittömyys.
En näe tässä sukupuolten välillä mitään eroa. Seksi on vain yksi osa toimivaa parisuhdetta. Jos sitä ei voida hoitaa siinä parisuhteessa, mutta muut asiat toimivat puolison ollen itselle merkittävä ihminen, eikä seksittömyyteen ole tulossa muutosta, tämänkin asian voi hoitaa suhteen ulkopuolella. En minä tee töitäkään kotona, vaikka voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hajottaa pään! Te olette ahdistavia. Teidän kanssa särkyy sydän.
Kyllä nämä tällaiset keskustelut vasta ahdistavia ovatkin. Kuka ryhtyy testaamaan miestään? Ihan tollojen touhua.
Mun mies ei ainakaan petä. saa testata
Ootko naimisissa?
Toivottavasti et eikä oo lapsia. Ala ensimmäisenä keräämään säästöjä ja ole viikonloppuja pois. Jos pääset kaverin tms luokse yövy siellä tai vanhemmillasi. Onneksi on joulu tulossa ja jos vanhemmat on elossa niin pakene heille.
Keväällä sit n. 3-4 kk pikkuhiljaisen viilentämisen jälkeen vihdoin muuttaa poi
En ole pettänyt vaikka on tilaisuus ollut. Olen ollut tyttöystäväni kanssa vuodesta 2009. Kännissä on naiset ehdotelleet ja tyttöystäväni kaveritkin ehdotteli kerran. Luulin sitä testiksi mutta ei se ollut ja tyttöystäväni suuttui sille kaverilleen eikä ne ole sen jälkeen olleet kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että sulle on käynyt noin mutta se ei tarkoita sitä että kaikki miehet ovat moraalittomia kuspäitä. Ehkä sun myös kannattaisi työstää traumojasi jollain muulla tavalla että pääsisit elämässä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ootko naimisissa?
Toivottavasti et eikä oo lapsia. Ala ensimmäisenä keräämään säästöjä ja ole viikonloppuja pois. Jos pääset kaverin tms luokse yövy siellä tai vanhemmillasi. Onneksi on joulu tulossa ja jos vanhemmat on elossa niin pakene heille.
Keväällä sit n. 3-4 kk pikkuhiljaisen viilentämisen jälkeen vihdoin muuttaa poi
Emme ole naimisissa eikä ole lapsia. Pärjään kyllä ja asunnon saan heti mutta en halua draamaa ja sen takia pitääkin keksiä miten erota.
Hohhoijaa. En lukenut, et tehnyt, eikä sinulla ole miestä.