Jos kaipaatte kuollutta isäänne ja uskotte Jumalaan, tämä on hyvä päivän saarna.
Virtuaalikirkko.fi ja lähetys turun tuomiokirkosta tänään.
Kommentit (11)
Jumalako se kirvesvarren veistää? Isäni osasi hyvin, itse en. Elähän nyt höpötä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sain alanuolen. Tänään moni kaipaa kuollutta isäänsä, kun on isänpäivä.
Kaipaa varmasti, minäkin kaipaan kovin. Tekopyhien ja valheellisten pappien puheita en kuitenkaan kuuntele. Mitä nämä kovapalkkaiset elitistit voisivat tehdä yhdenkään isäänsä kaipaavan puolesta? Tekopyhiä lässytyksiä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaa varmasti, minäkin kaipaan kovin. Tekopyhien ja valheellisten pappien puheita en kuitenkaan kuuntele. Mitä nämä kovapalkkaiset elitistit voisivat tehdä yhdenkään isäänsä kaipaavan puolesta? Tekopyhiä lässytyksiä ei lasketa.
Eihän pappeja muiden normaalien ihmisten vaikeudet ole koskaan aidosti kiinnostaneet eikä koskettaneet.
En kaipaa yhtään vaikka hyvä isä oli.
Eikös isät saa olla nyt rauhassa taivaassa. Ei sille nyt mitään voi.
Älä luota pappiin, poliisiin. Älä pääoman renkien lupauksiin.
Molemmat, äiti ja isä ovat kuolleet, mutta en kaipaa kumpaakaan. Itse asiassa olen helpottonut, että ovat jo kuolleet eikä heistä tarvitse huolehtia. Ystävillä on kova huoli vanhoista vanhemmistaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä luota pappiin, poliisiin. Älä pääoman renkien lupauksiin.
En luota, erityisesti en luota pappeihin ja pääoman renkien lupauksiin.
Ihan minä osaan ikävöidä omasta takaa, ei siihen leipäpappia tarvita 😳
Kaipaan kuollutta isääni ja uskon Jumalaan. Uskovaisten tai pappien laimeat jaarittelut eivät jostain syystä tuo paljoakaan lisäarvoa.
Uskon Jumalaan mutta et oikein jaksa hänen fan-clubiaan.