Oletteko jouluaattona ja joulunpyhinä palstalla?
Kommentit (26)
En. Vietän joulun ja uuden vuoden Japanissa. M28
Vierailija kirjoitti:
No olen tietysti. Elämää ei pahemmin löydy valitettavasti multa.
Ajattele niin, että tämä palsta on tietynlainen chat room, niin ei ole niin "noloa" tai mitä sanaa nyt haluaakaan käyttää. M28
Tottakai täällä pääsee keskustelemaan muissa medioissa ei... totalitarismi on niin vahva Suomessa 2020-2024...
Luultavasti, koska joka päivä olen koneella ja kännykällä luppoaikana ja katson onko mitään mielenkiintoista täällä, facessa, linkkarissa, instassa. En nyt mitenkään erityisesti ole täällä, vaan käyn välilä vilkaisemassa. Ajankulua tämä on siinä kuin telkkari tai kirjan lukeminenkin.
Tässä vaiheessa en voi luvata. Saatan olla tai saatan olla olematta.
Olemme miehen kanssa joulun kahdestaan niin varmasti piipahdan täällä katsomaan.
En, tämä oli itseasiassa hyvä muistutus etten tule edes piipahtamaan. Niin paljon kaikin mahdollisin tavoin ilmenevää henkistä huonovointisuutta
Enpä tiedä.
Riippuu siitä oonko saamassa munaa vai en. Suunnitelmat vielä auki, missä olen silloin.
Todellakin <3 :) No, en välttis aattona, mut seuraavat päivät kyllä, mikäli henki pihisee!
Vierailija kirjoitti:
En. Vietän joulun ja uuden vuoden Japanissa. M28
Kuulostaa kivalta! Tell me more. Mitä sä siellä teet? Missäpäin oleilet? Ootko käynyt aiemmin? N32
Kyllä käyn palstallani pohjois-pohjanmaalla, menen sinne joulun aikaan ainakin viikoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käyn palstallani pohjois-pohjanmaalla, menen sinne joulun aikaan ainakin viikoksi.
Ah, mukavan kuuloista palstailua <3 :)
Tuskin.
Jos menen vanhemmilleni ja sisarelleni käymään. Kerran vuodessa näkee siskon lapsineen niin jää palsta silloin kakkoseksi.
Jos taas olisin yksin kotona niin silloin saattaisin käydä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme miehen kanssa joulun kahdestaan niin varmasti piipahdan täällä katsomaan.
Sama täällä. On aikaa tässä kotosalla muiden askareiden lomassa.
Jos jouluaattona ei ole mitään korjattavaa niin saata olla täällä
No olen tietysti. Elämää ei pahemmin löydy valitettavasti multa.