Miten osaatte valita lahjan?
Miten osaatte valita puolisollenne hyvän isänpäivä lahjan? Kun miehellä tavallaan kaikkea jo on eikä ole haaveillut mistään kun olen yrittänyt kysellä. Kyseessä siis tuore suhde ja mies on isä muttei ole yhteisiä lapsia. Haluan muistaa häntä kuitenkin kun on omankin tytön ottanut mallikkaasti vastaan ja huomioi kun omaansa.
Minulla jäänyt lahjojen ostoon hyvin suuret pelko ja häpeä tilat kun aikoinaan eräs miesystävä kuvitteli ja luuli että olin ostanut hänelle jotain kallista vaikken ollut puhunut ollenkaan mistään lahjasta enkä edes tiennyt mitä haluaa. En tiedä edelleenkään miksi mies kuvitteli niin... Ostin sitten viikon mietinnän jälkeen jotain tarpeellista ja arvelin ett mies pitää lahjastaan kun hän niitä asioita tarvitsi, oli parran ajokone kun edellinen oli teipillä kasassa ja sitten kaikkea muuta. Avattuaan lahjansa miehen ilme oli todella pettynyt ja hän kysyi mitä v***ua mä näillä teen ja viskasi lahjan käsistään sohvalle. Vaikka tästä vuosia aikaa niin lahjojen ostot kelle tahansa ahdistaa todella paljon. Siksi olen isänpäivänä vielä tähän aikaan kaupan pihassa kirjoittamassa tätä ja haluaisin kuulla vinkkejä miten osaa valita lahjan josta saaja ei pettyisi. Tiedän ettei tämä mies odota mitään kallista mutta haluaisin kuitenkin että lahja olisi kiva saada. Eli millä perusteilla valitsette lahjan?
Koska itse olen iloinen vaikka siitä perus shampoo paketista tai sukista niin saatan sokaistua jos mietin että mitä itse olisi kiva saada. Koska jos vertaa vaikka sitä partakonetta ja hiusten kuivaajaa niin olisin ikionnellinen jos joku ostaisi uuden hiustenkuivaajan minulle. Joten vielä kerran.. miten???
Kommentit (4)
Helposti tosin tästä ei kyllä sinulle apua ole. Molemmat pelaamme videopelejä joten ostamme aina toisillemme jonkun pelin lahjaksi isän- ja äitienpäivänä ja jouluisin, syntymäpäivisin jne.
Monessa kaupassa on ihan sellaisia isälle suunnattuja juttuja esillä, mukeja, paitoja yms. jollakin isä -tekstillä. Joku sellainen ja vaikka suklaarasia lisäksi.
Helppoa, emme vietä isän- emmekä äitienpäivää