Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän lapsi koskaan lyönyt teitä? Meillä 11v löi...

Vierailija
10.11.2024 |

Suuttui mulle, kun en päästänyt häntä kavereille ennen ruokaa. Sitten yllättäen löi mua aika kipeästi vatsaan. En ehtinyt edes väistämään, koska en odottanut tuota. Tuosta tietysti seurasi kotiarestia hänelle. Mun lapset eivät ole koskaan lyöneet mua jos ei ihan taaperoikää lasketa. Yllätyin ja pelästyin. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä pikku-Ahmedia vastapalloon!

Vierailija
22/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin ihan miettimään ja täytyy sanoa että ei ole. Ihan lapsena löivät toisiaan ja silloin käytiin monet keskustelut siitä että toista ihmistä/eläintä/puuta yms ei saa lyödä, koskaan eikä missään olosuhteissa. Jos tulee halua purkaa kiukkuaan, voi lyödä vaikka tyynyä. Kun tulivat vanhemmiksi opeteltiin muita tapoja purkaa kiukku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida isä olla kuvioissa?

Tai sitten käyttänyt ahkerasti koraanikoulussa.

Vierailija
24/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin lapsena, tosin olin paljon nuorempi kuin sun lapsi. Ja mulla se oli ahdistus ja refleksi, eli tuntui etten edes halunnut lyödä ketään missään nimessä. Olin järkyttynyt sen jälkeen. Aikuisena ei ole tullut sellaista ikinä. Olisiko joidenkin hermostossa lapsena (tai nuorena) joku outo liskoaivorefleksi. Kaipasin lapsena ystävällisyyttä ja selitystä asioihin, silloin lapsia ei kohdeltu aina hyvin ja oli pelkkä kielto ilman selityksiä. 

Vierailija
25/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuorimmainen huitoo isäänsä milloin milläkin eikä isä aina reagoi siihen mitenkään. Minua lapsi ei lyö, koska olen tehnyt selväksi ettei minua lyödä ja myös kertonut sen, että lapsi (poika) on minua vahvempi ja saatan kuolla jos lyö minua.

Vierailija
26/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää leipasta kahta kovempaa koteloon. Kakaralle pitää näyttää, että kuka talossa määrää.

Vierailija
27/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUNNON PUHUTTELU!!!!!

Teet selväksi että tämä ei saa toistua. Kotiarestin lisäksi suosittelen myös ottamaan painakin päiväksi tai pariksi älylaitteet/pelikoneet pois.

Vierailija
28/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vuoden uhmassa kyllä 

Vierailija
29/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUNNON PUHUTTELU!!!!!

Teet selväksi että tämä ei saa toistua. Kotiarestin lisäksi suosittelen myös ottamaan painakin päiväksi tai pariksi älylaitteet/pelikoneet pois.

Lisäyksenä, et varmaan halua että lapsesi on joku päivä perheenisä/-äiti joka hakkaa puolisoaan ja lapsiaan ja aiheuttaa heille elinikäiset traumat. Ihan oikeasti, lapsen ei saa oppia tuollaista käytösmallia. Siitä on vaikea päästä eroon jos siihen oppii. Lapsi on jo miltei murrosiän kynnyksellä, eli ei voi katsoa mitään tuollaista läpi sormien. Tuntuva rangaistus siis, ja tuo älylaitteiden poisotto arestin lisäksi on nykynuorelle sellainen. T. Itsekin nuori, tiedän mikä tehoaa

Vierailija
30/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakara löi mahaan? Ei jumalauta. Vielä ysärillä kakara olisi saanut tuollaisesta tempusta niin kovan selkäsaunan ettei se olisi uskaltanut tehdä sitä uudestaan. Kakaroille täytyy pitää kunnon kuri tai ne kasvavat kieroon. Se on nykyään jo hyvin nähtävissä nuorissa.

Tiedän ysäriltä monta tapausta kun isä heitetty ulos omasta talostaan. Kaksoispojat kun tuli kyliltä humalassa kotiin niin isä meni aina pannuhuoneeseen piiloon ettei paukkunut kansiin. 

KAKSOISPOJAT  öö  =  kaksospojat, kaksoset !

Vierailija
31/31 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla menolla ei hyvä 16v tai 18v. Pidä kuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä