BRITAX SECURA TURVAISTUIN!!!
HEI VAAN!!!:0):0)
Kenen lapsukainen matkaa kyseisessä BRITAXIN SECURA istuimessa..?? Kuulisin mielelläni kaikenlaista käyttökokemuta esim: Millainen asentaa autoon:helppo?/vaikea?/Edessä, vaiko takana?/Kuinka pitkään lapsi mahtui siinä istuman, ettei jalat kovin koukussa?/jne.kaikenlaisia kommentteja mieleläni siis lukisin KIITOS!!
Kommentit (3)
HEI!!
Kiitos vastauksestasi;0) Meille on myös kyseinen istuin nyt hankittu ja itse sitä pidän HYVINKIN turvallisena!! pientä ongelmaa asennuksessa ilmeni: Oppaassa väärin suomennettu ohjeita ja meillä pikkanen " kauppakassi" (tosin Britaxin autoluettelossa meidänkin automerkki oli..) Nämä asiat kyllä järjestyvät:0) ja poikamme on hyvin tyytyväisenä matkannut " valtaistuimessaan" . Meillä se on nyt vielä edessä, mutta kopaistaan sitä vielä auton takapenkillekin...olen itse autossa monesti pahoinvoipa:0( joten kurkottelut taakse, eivät oloa ainakaan paranna ja siksi melko varmasti istuimen paikka jää etupenkille! Poikamme jo yli 2v. pitkänhuiskea miehen alku(97cm.) ja tarkoitus olisi häntä pitää selkä menosuuntaan tuonne 4v.ikäään...saa nyt nähdä, kasvaako jässikkä penkistä ulos aiemmin:) Oikein kirpakoita talvipäiviä toivottelen ja mukavaa matkantekoa pienelle ihmiselle turvallisessa istuimessaa!!;0) T:Äiti-immeinen
Meillä on ollut reilut puoli vuotta ja olen todella tyytyväinen. Ainoa välillä ärsyttävä juttu on, että vyöt menee kierteelle, kun pitäisi kiristää.
Asentoja siinä on monta ja lapsi viihtyy takana.
Ostimme lisäksi Easy View -peilin, jotta kuski (kahdestaan lapsen kanssa) voi tarkistaa kuinka lapsella istuimessa menee. Suosittelen lämpimästi!
Meillä siis kyseinen Britaxin Secura turvaistuin lapsella ja olen ollut tosi tyytyväinen valintaamme. Tosin minulla ei ole mihin verrata käyttökokemuksen suhteen, kun kysessä ensimmäinen lapsi ja ensimmäinen turvaistuin mutta istuinta ostamaan lähdettäessä tuli vertailtua ja kyseltyä jos jonkinlaista istuinta. Ja käytännössä tuoli on osoittautunut oikein kelpoisaksi. Hyväksi koettuja seikkoja mm. helppo ja suht nopea asentaa, tuoli vakaa oikein asennettuna (ei notku/heilu), lapsi istuu tukevasti paikoillaan, suojaavat reunat myös lantion alueella. Meillä istuin on asennettu taakse, koska airbag estää eteen asettamisen - toisaalta en muutenkaan laittaisi tuolia eteen. Jalkojen suhteen en vielä osaa sanoa mitään, kun lapsi on vasta 1v5kk mutta vielä ei ainakaan ole ongelmia jalkojen suhteen. Toivottavasti tästä on jotain apua.