Onko muita sinkkuja, jotka tuntevat itsensä ulkopuoliseksi tyttöporukassa jossa muut parisuhteellisia?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tiivis kaveriporukka, missä kukin ajallaan on sinkku tai suhteessa. Paitsi itse, joka olen ollut naimisissa 20+ vuotta. Minusta on aina käydä ulkona sinkkujen kanssa, on kiinnostavaa seurata sitä miesten tapaamista ja etsimistä ja siinä samalla itsekin tapaa uusia ihmisiä. Miehistämme me puhutaan todella harvoin.
Eli sinkkujen elämä on sulle jotain viihdettä? Sunlaisten on varmaan vaikea ymmärtää, että se "etsiminen" voi olla aika hiton kuluttavaa ja rankkaa.
No sinä se saat näköjään kaiken väännettyä negatiivisen kautta. Ei sinkkujen elämä ole minulle mitään viihdettä, sen paremmin kuin lapsiperhe-elämä lapsettomille kavereilleni. Kaikessa on puolensa.
Voihan se olla että Ritvan Teppo on läheisissä väleissä naapurin Maaritiin. Kyllä Ritva siinä itsensä aika yksinäiseksi tuntee. Varmaan enemmän kuin sinä.
Ei ole mitään ongelmaa, kaveripiirissäni on vain järkeviä ihmisiä, jotka eivät jauha parisuhteista, olivat sinkkuja tai eivät. Hanki parempaa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että siinä on vähän tarkoituskin tuntea niin. Parisuhteellisista on kiva jotenkin korostaa sinkuille sitä parisuhdettaan. Tästä syystä sinkkuna on kivempi hengailla muiden sinkkujen kanssa. Se on muutenkin rennompaa, kun jonkun ei tarvitse koko ajan tilittää sille Reijolle tai Villelle missä nyt ollaan ja aiotaanko olla vielä kauan.
Ei mun parisuhteelliset kaverit ainakaan korosta asiaa mitenkää eikä hiero sitä asiaa että ovat suhteissa sinkkujen naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään ongelmaa, kaveripiirissäni on vain järkeviä ihmisiä, jotka eivät jauha parisuhteista, olivat sinkkuja tai eivät. Hanki parempaa seuraa.
Sulla toden totta on järkeviä ihmisiä läheisinä; heinoa, että joillakin on heitä. - Itse olen jopa joskus aatellut valhedella oman parisuhdehistoriani tosieksi kun en kestö sitä, että joudun vastailemaan siihen, että miksi en ole ollut parisuhteessa, ikäänkuinse olsi vain itsestäni kiinni. Mutta näin sanoessani saan kuulla olevani prinsessa harhoissa elävä, jonka pitäisi van laskea rimaa.....