Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita sinkkuja, jotka tuntevat itsensä ulkopuoliseksi tyttöporukassa jossa muut parisuhteellisia?

Vierailija
09.11.2024 |

Ev

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on häirinnyt miehenä, kuinka helposti jää parisuhteiden ulkopuolelle. Siis aina paljon tyttö/naiskavereita, mutta jostain syystä heterosuhteiden myötä ystävyydet jäävät. Pariskunnat alkavat tapaamaan toisiaan etc. Kukaan ei ole suoraan sanonut, mutta myös jostain syystä kaverini/ystäväni vähentävät seuraani ilmeisesti miehen pyynnöstä. 

Tämä on todella ikävää. Olisin siis valmis olemaan myös näiden miesten ystävä ja suurimmasta osasta olen pitänytkin ja "tarjonnut" kaveruuttani heillekin, mutta ilmeisesti olen uhka naisystävän ystävänä?

Tämän palstan opetuksia on, että osa ihmisitä on niin rajoittuneita, että heidän on mahdotinta ymmärtää saati hyväksyä sitä, että kaksi vastakkaista sukupuolta olevaa voisi olla ainoastaan kavereita tai ystäviä. - Erityisesti meitä miehiä pidetään niin yksinkertiaisna, että meidän oletetaan vain odottavan ja kyttäävän vain sopivaa paikkaa, jolloin vosimmme harrastaa seksiä nasipuolsien kaverimme tai ystävämme kanssa, - ellen itse olsi kohdannut näin ahdasmielistä naista joka asetti ehdoksi, että joko hän lähtee tai sitten saan hyvästellä naispuoliser kaverini ja ystäväni, niin olisin luullut, että kyse on vain urbaanista legendasta. Ja vaikka omalta kohdaltani kokemus on näin ahdasmeielsisestä naisesta (onneksi en ole ueampaan törmännyt) niin luulen, että miehillä on yleisesti isompi tarve kontrolloida ja valvoa sitä kenen kanssa heidän (mahd.) kumppaninsa viettää aikaa.

Vierailija
22/26 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tiivis kaveriporukka, missä kukin ajallaan on sinkku tai suhteessa. Paitsi itse, joka olen ollut naimisissa 20+ vuotta. Minusta on aina käydä ulkona sinkkujen kanssa, on kiinnostavaa seurata sitä miesten tapaamista ja etsimistä ja siinä samalla itsekin tapaa uusia ihmisiä. Miehistämme me puhutaan todella harvoin. 

Eli sinkkujen elämä on sulle jotain viihdettä? Sunlaisten on varmaan vaikea ymmärtää, että se "etsiminen" voi olla aika hiton kuluttavaa ja rankkaa.

No sinä se saat näköjään kaiken väännettyä negatiivisen kautta. Ei sinkkujen elämä ole minulle mitään viihdettä, sen paremmin kuin lapsiperhe-elämä lapsettomille kavereilleni. Kaikessa on puolensa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla että Ritvan Teppo on läheisissä väleissä naapurin Maaritiin. Kyllä Ritva siinä itsensä aika yksinäiseksi tuntee. Varmaan enemmän kuin sinä.

Vierailija
24/26 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään ongelmaa, kaveripiirissäni on vain järkeviä ihmisiä, jotka eivät jauha parisuhteista, olivat sinkkuja tai eivät. Hanki parempaa seuraa.

Vierailija
25/26 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että siinä on vähän tarkoituskin tuntea niin. Parisuhteellisista on kiva jotenkin korostaa sinkuille sitä parisuhdettaan. Tästä syystä sinkkuna on kivempi hengailla muiden sinkkujen kanssa. Se on muutenkin rennompaa, kun jonkun ei tarvitse koko ajan tilittää sille Reijolle tai Villelle missä nyt ollaan ja aiotaanko olla vielä kauan.

Ei mun parisuhteelliset kaverit ainakaan korosta asiaa mitenkää eikä hiero sitä asiaa että ovat suhteissa sinkkujen naamaan.

Vierailija
26/26 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ongelmaa, kaveripiirissäni on vain järkeviä ihmisiä, jotka eivät jauha parisuhteista, olivat sinkkuja tai eivät. Hanki parempaa seuraa.

Sulla toden totta on järkeviä ihmisiä läheisinä; heinoa, että joillakin on heitä. - Itse olen jopa joskus aatellut valhedella oman parisuhdehistoriani tosieksi kun en kestö sitä, että joudun vastailemaan siihen, että miksi en ole ollut parisuhteessa, ikäänkuinse olsi vain itsestäni kiinni. Mutta näin sanoessani saan kuulla olevani prinsessa harhoissa elävä, jonka pitäisi van laskea rimaa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän